loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات:فصل آینده برایم بسیار مهم است
ولکات:فصل آینده برایم بسیار مهم است

ولکات:فصل آینده برایم بسیار مهم است


تئو ولکات تلاش بسیار می کند تا بازگشت خوبی پس از مصدومیتش داشته باشد .

مهاجم ۲۵ ساله ی آرسنال به دلیل آسیب دیدگی از زانو از ژانویه فصل را از دست داد. با این حال او نگرش مثبتی به ادامه ی فصل دارد و معتقد است انها می توانند فصل آینده برای افتخارات بزرگتری تلاش کنند .

" از آن جا که دوست دارید به زمین بازگردید و کنار هم تیمی های خود قرار گیرید ،دلم برای آنها تنگ شده است اما فکر می کنم فصل آینده برای من و تیم بسیار مهم است ."

"اگر قهرمان جام حذفی شویم که با سبک بازی ما شانس زیادی برای انجام این کار داریم ،در آن صورت بازیکنان به دنبال کسب جام های بیشتر هستند . من فکر می کنم اولین جام مهم است ،اگر آن را بدست آوریم بیشتر و بیشتر برنده می شویم . از این مسئله کاملا اطمینان دارم ."

"این برای رئیس هم خیلی خوب خواهد بود که یکبار دیگر قهرمان یک جام شود . او طی سالها اعتماد زیادی به ما نشان داده .اگر خوب بازی نکنیم او همیشه خود را مسئول می دانست . حتی با وجود اینکه وظیفه ی ما بازیکنان است که هر هفته به زمین برویم و سعی کنیم درست ظاهر شویم ."

"این نشان می دهد که چقدر او به همه ی ما اعتماد دارد و این برای ما واقعا مهم است . سال ها پیش از آمدنم به آرسنال او افتخارات بزرگی کسب کرده بود و اکنون بار دیگر به دنبال آن است ."

مصدومیت ولکات ضربه ی بزرگی به آرسنال برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر زد ولی او احساس می کند مصدومیت دیگر بازیکنان نیز در این مسئله موثر بوده است .

" از دست دادن رمزی،اوزیل و ویلشر پس از مصدومیت مشکل ساز شد . رئیس تاکید داشت که کنار آمدن با این موضوع مشکل است . اگر سه بازیکن اصلی را از تیم کنار گذارید روی شما تاثیر گذار است ."

"برای همه ناراحت کننده است که در یک زمان مصدوم شوند ولی شما به عنوان یک تیم با آن کنار می آیید . شما میخواهید سعی کنید و بازیکنانتان را آماده نگه دارید و متاسفانه ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۱۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۲۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰