loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات - مسوت مثالی از یک بازیکن ویژه است
ولکات - مسوت مثالی از یک بازیکن ویژه است

ولکات - مسوت مثالی از یک بازیکن ویژه است

 
در مورد پیروزی...
 
ولکات"منچسترسیتی توپ های زیادی داشت اما هرکسی امروز وظایف دفاعی خود را انجام داد.این یک ضربه شکست خورده بود و از هیچ جا بیرون نمی آمد.تهدید جدی به ما نرسید اما لحظاتی خاص همچین بازی هایی را تعریف می کند.یحیی یک گل را زد اما ما برای قوی ماندن بازی را مدیریت کردیم.ما شرمنده هستیم که یک کلین شیت نگرفتیم ، ما در دروازه پتر چک را نا امید کردیم ، اما ما سه امتیاز گرفتیم و همه آن چیزها برای کورس قهرمانی مهم است.
 
در مورد گلی که زد...
 
ولکات" در بازی بزرگی مثل این همیشه مهم است که گل بزنیم، اما مهمترین چیز کسب سه امتیاز است.من بازیکنی هستم که ترجیح می دهم که ببینم تیم بهتر از خودم کار می کند.این موضوع همیشه برای گلزنی خوب است و برای یک دروازبان انگلیسی فائق آمدن بر آن آسان نیست.نه تنها این موضوع ، بلکه درست قبل از پایان نیمه اول زمان مهمی برای زدن گل دوم بود.این گل دوم کاملا آنها را در پایان نیمه اول تخلیه کرد و ما همه در حال صحبت کردن بودیم.ما عمیقا حفره هایی ایجاد کردیم.
 
در مورد تلاش های فیزیکی...
 
اوزیل"ما بازی های زیادی را در چند هفته گذشته انجام داده ایم ، اما ما خوشحال هستیم که منچسترسیتی را شکست دادیم.ما سه امتیاز گرفتیم و همه ما خوشحال هستیم.
 
در مورد اینکه او در چه فرمی از زندگی اش است...
 
اوزیل"من خوشحال هستم که به تیم کمک کردم.شما در زمین می بینید که هم تیمی های من به من کمک می کنند که من بازی ام را ارائه کنم.من فقط به آنها در چرخش بازی کمک می کنم ، بنابراین امروز بازی مهم دیگری برای ما بود.من تلاش کردم بهترین بازی ام را ارائه کنم و ما بازی را بردیم ، پس ما سه امتیاز گرفتیم و این مهم ترین چیز است.
 
در مورد بازی کردن با مسوت...
 
ولکات"او شگفت انگیز است.او خیلی فروتن است.چیز خاص در مورد مسوت این است که او چیزهایی را می بیند که اکثر بازیکنان حتی در زمین نمی بینند .او قبل از انجام کاری می داند او برای انجام چه چیزی می رود ، شما فقط باید بدوید.ما بازیکنان خاصی در زمین داریم که لحظات خاصی را در بازی فراهم می آورند ، و کار ما را خیلی آسان تر می کنند.این یک بازی تیمی است ، اما اگر شما بخواهید بخوبی به بازی کردن شبیه ما در این لحظه ادامه دهید ، به این بازیکنان در تیمتان نیاز دارید.او به تیم پیشروی به جلو برای ایجاد خطر و همچنین حالت تدافعی می دهد، او تغییر جهت می دهد و مردم آن سوی بازی که در همه تیم تغییر ایجاد کرده است را نمی بینند.هرکسی سخت تلاش می کند و من وقتی در پایان وقتی یحیی را تعقیب می کردم جایم تنگ می شد(منظور همکاری گروهی در دفاع کردن و شلوغ بودن است) ، اما این موضوع درست نشان می داد که هر بازیکن در این هفته چه مقدار به سختی کار کرده است.وقتی شما هشت روز بازی نمی کنید سخت و دشوار است که خودتان را برای این بازی بالا بکشید. بازیکنان کاملا خسته شدند.
 
در مورد باور و اعتقاد تیم ...
 
ما به خودمان باور داریم . به نتایج ما در مقابل باشگاههای بزرگ نگاه کنید و شما خواهید دید که ما در مقابل آنها پیروز شده ایم ، بنابراین ما اگر بتوانیم بازیمان را ارئه دهیم کیفیتمان را می دانیم.ما برای بردن عنوان قهرمانی بهترین عملکردمان را نسبت به همه فصل ها ارائه خواهیم داد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰