loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: نمی توانید مربی را زیر سوال ببرید
ویلشر: نمی توانید مربی را زیر سوال ببرید

ویلشر: نمی توانید مربی را زیر سوال ببرید



توپچی ها برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان با مانع بزرگی در دیدار برگشت رو به رو خواهند بود و بایرن با گلزنی تونی کروس، توماس مولر و ماریو مانژوکیچچ تقریباً خیالش از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان راحت است.

آرسن ونگر پس از شکست 1-0 مقابل بلکبرن در جام حذفی با انتقادات زیادی مواجه شده بود و مطمئناً در روزهای آینده نیز فشار انتقادات روی او افزایش خواهد یافت اما ویلشر ستاره انگلیسی آرسنال می گوید:

" فکر نمی کنم هیچ چیز دیگری وجود داشته باشد که مربی انجام دهد، او ما را به میدان می فرستد و به ما بستگی دارد که بازی کنیم و بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

" او می تواند ما را در زمین قرار دهد و در ما ایجاد انگیزه کند اما زمانی که در زمین مسابقه هستم این وظیفه ماست که آن را انجام دهیم و شروع بدی داشتیم و برای آن مجازات شدیم.

" به عقیده من بازیکنان مسئولیت [ شکست] را خواهند پذیرفت، می دانم برای قبول مسئولیت این شکست به اندازه کافی مرد هستیم. رئیس برای 16 سال در اینجا بوده و کار بزرگی انجام داده است، شما نمی توانید او را زیر سوال ببرید.

" برای پذیرفتن مسئولیت این باخت به اندازه کافی مرد هستیم و برای دیدار آخر هفته مقابل استون ویلا و همچنین سایر بازی ها به آن نگاه خواهیم کرد. ما شروع بسیار خوبی نداشتیم و مقابل تیم های خوب مجازات می شوید، چیزی که در این فصل برایمان وجود داشته است."


در نیمه دوم پس از اینکه لوکاس پودولسکی یکی از گل های بایرن را جواب داد توپچی ها با امیدواری بیشتری بازی را ادامه دادند و ضربه والی اولیویه ژیرو می توانست کار را به تساوی بکشاند اما مانوئل نویر آن را دفع کرد.

" در نیمه دوم به خودمان آمدیم و نشان دادیم که می توانیم بازی کنیم، متاسفانه در نیمه اول نتوانستیم این عملکرد را داشته باشیم اما می توانستیم با ضربه ژیرو به گل دیگری دست یابیم، دفع توپ خوبی بود.

" دیدار خارج از خانه دشوار خواهد بود، کمی تشویش و اضطراب وجود داشت، ما زمانی که بازی می کنیم نشان داده ایم قادر به انجام چه کاری هستیم، بنابراین این شکست کمی ناامید کننده است.

" همواره یک شانس وجود دارد، اکنون باید در خانه حریف بازی کنیم و چند گل به ثمر برسانیم، می دانیم که حداقل به سه گل نیاز داریم، می دانیم که بازیکنانی برای انجام این کار داریم، فقط باید شروع بهتری داشته باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۰۰۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰