loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر - ورود اوزیل معنی دار بود
ویلشر - ورود اوزیل معنی دار بود

ویلشر - ورود اوزیل معنی دار بود

این ملی پوش آلمانی امسال در فرم خوبی برای توپچی ها قرار دارد و اخیرا طی هفت بازی متوالی رکورد پاس گل را در لیگ برتر شکست.

ویلشر بازی اوزیل را قبل از این که او به آرسنال بیاید دیده است و می گوید داشتن او بعنوان یک هم تیمی خاص و ویژه است.

او در مصاحبه اخیرش به رسانه آرسنال گفت"من فکر می کنم ما می دانستیم اوزیل چه بازیکنی بود."تاریخچه دوران بازی اش و باشگاهی که او برای آن بازی می کرد،آوردن او به تیم و بازی کردن با او کار خیلی بزرگی بود.

"من بخاطر دارم در روزهای پایانی نقل و انتقالات تلویزیون را مشاهده می کردم و می گفتند آرسنال به جذب مسوت اوزیل علاقه مند است و شما تقریبا آن را باور نمی کردید.وقتی او به اینجا آمد بازیکنان و هواداران در این مورد صحبت می کردند و من فکر می کنم او به همه ی ما جان بزرگی(روحیه بالا) داد.

" من چند سالی بازی او را می دیدم ، او بازیکنی بود که از جوانی شروع کرد و به باشگاه بزرگی همچون رئال مادرید رفت.من بازی های او را چند بار دیدم بخاطر دارم و فکر می کردم او بازیکنی است که واقعا فوتبال را درک می کند.شما می توانید بگویید او واقعا فوتبال را درک می کند و بازی در کنار او خیلی خاص است."

ویلشر همچنین معتقد است قهرمانی جام حذفی در سال 2014 نیز لحظه مهم دیگری در تاریخ اخیر باشگاه بود.

او گفت" من فکر می کنم مهم بود که پس از مدتی طولانی اولین جام را بدست آوردیم.ما چندسال پیش شانس لیگ کاپ داشتیم و ما آن را منفجر کردیم(تصاحب کردیم).

"این واقعا داستان آن فصل بود و ما برای چند سال تلاش کردیم و در نهایت پای ما دوباره به قهرمانی پیدا شد و همچنین ما شانس قهرمانی لیگ را نیز داشتیم.

" در پایان روز وقتی شما به زندگی حرفه ای گذشته خود نگاه می کنید شما از روی افتخارات تشخیص می دهید که شما بازیکن و مربی خوبی دارید وبرای ما بدست آوردن یکی از اولین قهرمانیمان مهم بود."

 

جک ویلشر

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۵
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰