loading
در حال بررسی درخواست شما
پتر چك – اين يك تلاش تيمي فوق العاده بود
پتر چك – اين يك تلاش تيمي فوق العاده بود

پتر چك – اين يك تلاش تيمي فوق العاده بود

 
در مورد نتيجه...
 
من فكر مي كنم اين يك شش امتياز بود.لسترسيتي بازي اش را و همچنين بازي بيرون خانه اش را برد و ما نياز داشتيم كه شكاف را ببنديم.منچسترسيتي با يك امتياز كمتر پشت سر ما بود پس اين بازي خيلي مهمي بود.شما مي مي توانستيد ببينيد كه ما آماده بوديم و ما در يك عملكرد خوب آن را به نمايش گذاشتيم.در نيمه دوم ما بيشتر تحت فشار بوديم و در 15 دقيقه آخر ما بيشتر خسته شده بوديم و ما يك تلاش باشكوه را به نمايش گذاشتيم. آنها گل اول را زدند و من بايد بگويم كه اين گل به آنها براي اعمال فشار بيشتر جهت زدن گل مساوي اعتماد بنفس و انگيزه داد ، اما من فكر مي كنم ما عالي بوديم و به همين دليل بازي را تا پايان مديريت كرديم.
 
 
در مورد اينكه اوزيل بهترين بازيكن اين فصل است...
 
مسوت قهرمان جام جهاني شده است.يك بازيكن با تجربه اي از بازي هاي ملي و همچنين زماني كه در رئال مادريد بود ، بنابراين روشن است كه او يك بازيكن كليدي براي ماست.امروز تلاش تيمي فوق العاده بود و هركسي در تيم مي دانست كه ما نياز به بردن بازي بزرگي شبيه اين داريم و بديهي است كه ما از عملكرد كلي خودمان خوشحال هستيم.
 
 
در مورد اينكه چه احساسي از بودن در اين جايگاه داريد...
 
ما مشتاق و جاه طلب هستيم.ما با هرچيزي كه  به سوي ما مي آيد مقابله مي كنيم و ما اين شيوه را ادامه مي دهيم.روز به روز شما براي بازي ها آماده مي شويد و شما سخت كار مي كنيد تا شما بتوانيد در اين جايگاه باشيد.
 
 
در مورد ثبت كلين شيت ...
 
در اين بازي به مراتب مهم اين بود كه ما بازي را دو بر يك ببريم تا اين كه من يك كلين شيت در تساوي صفر بر صفر داشته باشم.من از گرفتن اين سه امتياز خوشحالم و ركورد مي تواند منتظر بماند.اگر بنا باشد ما تا پايان فصل هر بازي را دو بر يك ببريم ، من اين را خواهم خواست( ترجيح دادن كسب امتياز به ثبت كلين شيت).
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰