loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرز - ما در حال نمایش شخصیتمان هستیم
چمبرز - ما در حال نمایش شخصیتمان هستیم

چمبرز - ما در حال نمایش شخصیتمان هستیم

تیم آرسن ونگر در اوایل سال جدید در مقابل ساوتهمپتون دو بر صفر شکست خورد ، اما سپس با هشت برد از نه بازی در تمام رقابتها به سوی فرصتهای لیگ برترشان پیرامون این فرآیند رفتند.

آرسنال پیش از مبارزه هفته آینده در ورزشگاه سنت ماری در یک رشته غنی از فرمشان در بازگشت از چهار برد اخیرشان هستند و چمبرز امیدوار است وقتی او به باشگاه سابقش بر می گردد ، توپچی ها بتوانند به حرکت سازنده شان ادامه دهند.

او به رسانه آرسنال گفت " من واقعا منتظر این بازی هستم.همیشه خوب است به اینجا برگردم و هرکسی را ببینم.من خاطرات زیادی در این ورزشگاه و با این باشگاه دارم ، بنابراین این یک بازی است که وقتی می آید من همیشه برای آن انتظار می کشم.

"ما شخصیت تیمیمان را بهبود بخشیده ایم(نسبت به فصل گذشته).ما شخصیت خوبی نسبت به فصل پیش داریم و حالا واقعا روحیه تیمی بالاست.اگر چه ما با تعدای مصدوم بدشانس بوده ایم ، ما با هم می رویم ، با هم مبارزه می کنیم و ما خودمان را با آن وفق می دهیم و واقعا ما شروع به نمایش شخصیتی کرده ایم که ما در این تیم داشته ایم.

" وقتی تعدا زیادی بازی با سرعت و انبوه می آیند ، کارسخت و دشوار می شود.به وضوح دوره کریسمس شلوغ ترین زمان سال است.ما همه باید خودمان را با آن وفق دهیم و بخوبی برای هر بازی آماده شویم ، برای هر بازی یک زمان در نظر بگیریم و فقط تلاش کنیم تا نتایجی را که نیاز داریم بگیریم.

 

 

کالوم چمبرز

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۳
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰