loading
در حال بررسی درخواست شما
ژورو: هنوز به قهرمانی امیدواریم
ژورو: هنوز به قهرمانی امیدواریم

ژورو: هنوز به قهرمانی امیدواریم



تیم آرسن ونگر روز سه شنبه با باخت خانگی برابر منچستر سیتی از رقابتهای کارلینگ کاپ کنار رفت و یکی از جامهای این فصل را از دست داد، ژورو از اینکه تیم حذف شده ناراحت است اما هنوز هم مطمئن است که آرسنال می تواند در این فصل یک جام برنده شود.

"اینکه کارلینگ کاپ بهترین شانس ما برای قهرمانی بود را اصلا قبول ندارم.

ما هنوز در لیگ قهرمانان هستیم و از گروهمان صعود کرده ایم، جام حذفی هنوز هست و همچنین تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده است.

فکر میکنم همه ما را خارج از کورس می دانند ولی من به عنوان یک بازیکن آرسنال برای آن می جنگم، می دانم که بقیه بازیکنان هم اینگونه هستند، ما باید به جایگاه خوبی برسیم، بازی به بازی کار کنیم و هر چیزی ممکن است، فصل تا ماه می به پایان نمی رسد، پس هنوز راه زیادی تا پایان هست."

یوهان در بازیهای اخیر به علت مصدومیت سانیا و جنکینسون در پست دفاع راست مورد استفاده قرار گرفته است، خودش در این مورد می گوید.

"اخیرا با چند تا از دوستانم صحبت می کردم و به آنها گفتم که بازی در پست دفاع راست وقتی به مرکز دفاع برگردم به من کمک خواهد کرد چون شما در پست کناری باید وظایف بیشتری انجام دهید، از نظر جاگیری و جلو رفتن.

اینکار از نظر فیزیکی انرژی بیشتری نسبت به زمانی که در مرکز دفاع بازی می کنید می خواهد چون در آنجا شما بیشتر ساکن هستید و این قضیه باعث پیشرفت در بازی من می شود، من از جلو رفتن نمی ترسم و از آن خوشم می آید و توانایی آن را دارم و بازی در سمت راست به من فرصتهای بیشتری در مقایسه با بازی در قلب دفاع می دهد.

من در بازی فولام یکی از بهترین عملکردهای خودم را در دفاع راست داشتم و همچنین در برابر سیتی.

قطعاً خودم دوست دارم در مرکز دفاع بازی کنم اما مهمترین چیز این است که بازی کنم. من عاشق فوتبال هستم و فرقی ندارد که در چه پستی بازی می کنم ، شما فقط می خواهید به تیم کمک کنید و بازیها را ببرید، من نتوانستم در دو بازی اخیر این کار را انجام بدهم اما از عملکرد خودم راضی هستم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۱۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۷۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰