loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو : میخواهیم به خاطر هواداران پیروز شویم
ژیرو : میخواهیم به خاطر هواداران پیروز شویم

ژیرو : میخواهیم به خاطر هواداران پیروز شویم

الیویه ژیرو اولین گل خود را در لیگ برتر در مقابل خانواده اش به ثمر رساند و  او امیدوار است حضور آنها به موفقیت او در بازی جام حذفی  روز شنبه کمک خواهد کرد .

مهاجم فرانسوی در این رقابت ها در فرم خوبی بوده است و سه بار موفق به گلزنی شده  است که شامل دو گل او مقابل اورتون نیز می شود

 "انتظار من ، جوی خوب برای یک بازی بزرگ  است  و من مشتاقانه منتظرش هستم . ژیرو به آرسنال پلیر گفت :من خانواده ام را در ورزشگاه به همراه خواهم داشت بنابراین می خواهم از همراه با هم تیمی هایم از این بازی لذت ببرم . نمی توانم چیزی جز پیروزی را تصور کنم.

" من به دنبال رقابت هستم و می خواهم در هر رقابتی پیروز باشم . به نظر میرسد اکنون  لیگ برتر مشکل باشد ولی ما جام حذفی را داریم . ما در این هفته یک فرصت عالی برای نشان دادن یک جواب قدرتمند در زمین داریم . ما می خواهیم این کار را انجام دهیم و به جلو نگاه کنیم."

"ما واقعا می خواهیم برگردیم روی جام حذفی تمرکز کنیم که واقعا می خواهیم آن را به خاطر هواداران و باشگاه ببریم. پس از آن، می دانیم که پنج بازی فینال مانند در لیگ خواهیم داشت.

"فکر نمی کنم چیز دیوانه واری وجود داشته باشد.[این اشتباه است] ما فقط می خواهیم به مسئله ای ساده برگردیم و اصول را از نو شورع کنیم، مانند تعهد و اشتیاق بیشتر.

"اگر گاهی اوقات از نظر ذهنی ۱۰۰% متمرکز نیستید، پس شما آماده نیستید. تعهد و میل به پیروزی ما در بازی با اورتون کافی نبود. ما اشتباهاتمان را در فیلم بازی دیده ایم و باید درباره آنها یاد بگیریم و دوباره تکرارشان نکنیم."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰