loading
در حال بررسی درخواست شما
کازورلا: در آرسنال خوشحالم
کازورلا: در آرسنال خوشحالم

کازورلا: در آرسنال خوشحالم

ونگر تیمش را با خرید الکسیس سانچز و متئو دبوشی تقویت کرده است و خرید اوسپینا قطعی به نظر میرسد، ضمن اینکه خبرهای زیادی در مورد جذب چمبرز مدافع راست ساوتهمپتون به گوش میرسد. کازورلا نیز خوشبین است.
 
"آرزوهای بزرگی دارم. امضای قرارداد با سانچز و دبوشی نشان داد باشگاه برای رقابت کردن آماده میشود. امیدوارم در این فصل حداقل یک جام دیگر برنده شویم.
 
"فتح جام حذفی فشاری که در فصل پیش رو خواهیم داشت را به گونه ای دیگر عوض کرده است. حالا میتوانیم از جام بردن حرف بزنیم. پس از سال ها بی جامی، میرفت که تنش در تیم حکم فرما شود.
 
"شاید سال گذشته استحکام کافی برای بردن لیگ را نداشتیم. باید با مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم کنار می آمدیم، تئو ولکات، آرون رمزی، جک ویلشر، میکل آرتتا و لوکاس پودولسکی. خودم هم کمی مشکل قوزک داشتم. این مصدومیت ها نشان داد زمانی که فشار لیگ بالا رفت، توانایی همراهی با چلسی، سیتی و لیورپول را نداشتیم.
 
"من رقابت نزدیکی را پیش بینی میکنم. سیتی مدافع قهرمانی است، یونایتد تقویت شده است و چون در اروپا هم نیستند روی لیگ تمرکز خواهند کرد، چلسی خریدهای بزرگی مثل فابرگاس، کاستا، کورتوا و دروگبا داشته و لیورپول هم نشان داده مدعی است."
 
کازورلا در تابستان جاری بارها به اتلتیکو مادرید لینک شده است ولی سانتی ضمن تمجید از تیم دیگو سیمونه، میگوید میخواهد به فتح لیگ برتر پس از 11 سال برای آرسنال کمک کند.
 
"فکر میکنم اتلتیکو مدل خوبی برای پیروی کردن است. آنها فصل فوق العاده ای را سپری کردند. بیشتر مردم درک نیمکنند که بردن لیگ زمانی که رئال مادرید و بارسلونا رقیبان شما هستند چقدر مشکل است.
 
"احساس خوبی دارم. از اینکه برای آرسنال بازی میکنم خیلی خوشحالم و تیم هم با بازیکنان جدید قوی تر شده است و امیدوارم برای هواداران جام ببریم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : espn & soccerway
بازدید: ۹۷۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰