loading
در حال بررسی درخواست شما
گراهام: ونگر می تواند پیروز شود
گراهام: ونگر می تواند پیروز شود

گراهام: ونگر می تواند پیروز شود


جرج گراهام یکی از اسطوره های باشگاه که سابقه مربیگری در آرسنال را هم دارد ضمن تعریف از ونگر و توانایی های او معتقد است که آرسنال برای موفقیت نیاز دارد بیش از اینها خرج کند.

"شما به تیمهایی مثل تاتنهام نگاه می کنید که بازیکنان زیادی را در تمامی پست ها در اختیار دارند، و وقتی به آرسنال نگاه می کنید می بینید که آنها باید برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بهترین بازیکنان خودشان را در اختیار داشته باشند و به نظر من سایر بازیکنان تیم به اندازه کافی خوب نیستند.

باید تغییر و تحولات زیادی در تیم رخ دهد و من متوجه نمی شوم که چرا آنها به دنبال بازیکنان با کلاس بالاتر نمی روند.

شما اگر بازیکنانی مثل دنیس برگکمپ، رابرت پیرس، پاتریک ویرا، تیری هانری، مارک اورمارس، فردریک لیونبرگ را با بازیکنانی که توانایی های مشابهی دارند جایگزین نکنید از جمع مدعیان فاصله می گیرید.

امیدوارم این اتفاق نیفتد چون آرسن در آرسنال و فوتبال انگلستان فوق العاده کار کرده است و من از اینکه آنها شکست بخورند متنفرم، اگر آنها بتوانند این فصل در جمع چهار تیم برتر حضور داشته باشند یکی از بزرگترین موفقیتهای باشگاه خواهد بود."

گراهام همچنین معتقد است آرسنال در نقل و انتقالات باید یک مهاجم به تیم اضافه کند که فشار از روی رابین ونپرسی برداشته شود، این در حالی است که آرسنال تیری هانری را با یک قرارداد قرضی مجدداً باز گردانده است.

گراهام نمی داند که آیا پول لازم برای خرید مهاجم سطح بالا در باشگاه هست یا خیر.

"آنها قطعاً به یک بازیکن ذخیره برای رابین نیاز دارند، هیچ شکی در این نیست.

به نظر می رسد رابین تنها کسی است که گل می زند، متاسفانه ولکات و آرشاوین به اندازه نامشان ظاهر نمی شوند، می دانم هدف آنها از آوردن هانری چه بود اما آرسنال تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگی هم داشته باشد، مخصوصاً در خط حمله.

اگر یک مهاجم با کیفیت می خواهید باید پول زیادی بپردازید، حداقل باید 20-25 میلیون پوند خرج کنید تا بتوانید مهاجمی با کلاس جهانی به خدمت بگیرید که فشار را از روی رابین بردارد.

اما آیا آرسنال این پول را به آرسن می دهد؟ آیا اصلاً این پول در باشگاه وجود دارد؟ آیا آنها پول را به ونگر داده اند و او خرج نمی کند؟ به نظر می رسد هیچکس نمی تواند به این سوالات پاسخ بدهد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : London Evening Standard
بازدید: ۵۴۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰