loading
در حال بررسی درخواست شما
گفتگوی صمیمی با فان پرسی
گفتگوی صمیمی با فان پرسی

گفتگوی صمیمی با فان پرسی


تیم آرسنال چگونه با از دست دادن نام های بزرگ کنار می آید؟


رابین : " هربازیکن بزرگی که اینجا را ترک می کند برای ما بسیار دشوار است اما هیچ بازیکنی بزرگتر از نام (( آرسنال )) نیست. نام آرسنال همیشه در اوج است. آنری ، ویرا ، پیرس ، برگ کمپ ، هواداران شاهد سال ها درخشش این بازیکنان در اینجا بودند و می گفتند : آیا زندگی بعد از برگ کمپ ، ویرا و پیرس معنایی دارد؟ اما نگاه کنید اینجا چه اتفاقی می افتد ، در آرسنال همیشه استعدادهای جوانی وجود دارند که رشد می کنند و می توانند همان نقش ها را ایفا نمایند. بازیکنان دیگر می توانند جانشین آن نام ها در تیم باشند. به والکات ، ویلشر یا رمزی نگاه کنید ، مهمترین نکته ای که در مورد آرسنال می توان گفت این است که ، این باشگاه به جوانان فرصت های استثنایی برای رشد و پیشرفت در فوتبال می دهد. "

چرا در این فصل جنگنده تر از فصول دیگر به نظر می رسید؟ با توجه به فرم عالی خود در سال 2011 به نظر می رسد از آن ، برای گلزنی بهره گرفته اید

رابین : " در سال 2011 من در تمام بازیهای لیگ برتر حضور داشتم و مسابقه ای را از دست ندادم. من همه بازیها را ، به جز بازی در برابر استوک سیتی ، فیکس بودم ، هرچند در آن بازی هم به عنوان یار جانشین به زمین آمدم و دو گل به ثمر رساندم. تحولی در فوتبال من به وجود آمده است. فرم بدنی من بسیار بهتر شده است و خودم به نحوه درمان مصدومیت هایم نظارت می کنم ، من بعد از رهایی از مصدومیت تصمیم گرفتم آن را بیشتر و بیشتر بهبود ببخشم. زمان هایی در زندگی حرفه ای وجود دارد و من همیشه می خواستم در دیدار مقابل باشگاه های بزرگ به چیزهای بیشتری دست پیدا کنم ، وقتی به بلوغ می رسید توانمندتر می شوید. من واقعا توجهی به این که حریف بعدی ام کیست ندارم ، سان مارینو در برابر هلند ، چلسی یا یونایتد در برابر آرسنال. یک ضرب المثل انگلیسی می گوید : فرصت ها به شما هدیه نمی شوند! بازیکنان بزرگ باید همیشه و در هر بازی نقش خود را ایفا نمایند . توپ و میدان را به آنها بسپارید ، چیزی که در چنته دارند نشان خواهند داد. وقتی که جوان هستید این بسیار آرامش بخش است. "

هواداران آرسنال از شما می خواهند بیشتر در این تیم بمانید و پاسخ شما به این خواسته هواداران چیست؟

رابین : " این یکی از بزرگترین آرزوهای من است ، هواداران آرسنال واقعا عاشق فوتبال هستند. آنها هیچگاه تیم را تنها نمی گذارند و این برای تیم و بازیکنان آن واقعا منحصر به فرد است. من باید اعتراف کنم عاشق تشویق ها و پلاکاردهایی هستم که به استادیوم می آورند ، ما بتمن نمی خواهیم ما رابین را داریم ، وچیزهایی شبیه این. واقعا دوست دارم وقتی به زمین می آیم و در حین بازی صدای تشویق و هیاهوی آنها را می شنوم. چه آرزویی بزرگتر از این برای یک بازیکن می تواند وجود داشته باشد؟ در آرسنال طرفداران از من می خواهند که بهتر باشم. و این به من روحیه می دهد و این چیزی است که من برایش تلاش می کنم. و برای تشکر از هواداران تمام سعی ام را در هر بازی می کنم. "

چقدر لندن را دوست دارید و آیا هنوز دلتان برای هلند تنگ می شود؟


رابین : " بودن در کنار مردم انگلستان فوق العاده است و من یک زندگی مهیج و کامل در لندن دارم. بینید دختر و پسرم چگونه از آداب و رسوم و ارزشهای فرهنگ مردم انگلستان تاثیر پذیرفته اند ، گاهی اوقات آنها من را محو خود می کنند وقتی که می بینم چگونه در لندن زندگی می کنند. پسرم ، شکیل ، حتی نمی خواهد برای مدت کوتاهی به هلند برگردیم. او می خواهد اینجا در کنار دوستانش باشد. جایی که ما زندگی می کنیم فوق العاده است ، رستوران های بزرگ و یک پارک زیبا در کنار خانه ما وجود دارد. من همیشه خدا را شاکرم از اینکه یک زندگی راحت و بی دغدغه در لندن دارم و می توانم به همه جا بروم. درمحله ای که زندگی می کنم مردم به سمت من هجوم نمی آورند ، البته گاهی اوقات چرا ( با لبخند ) من این هفته با پسرم به بولینگ رفتیم و این بسیار برای ما سرگرم کننده بود هرچند اوضاع از کنترل خارج شد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۹۶۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰