loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس : چگونه توانستیم به گابریل کمک کنیم
گیبس : چگونه توانستیم به گابریل کمک کنیم

گیبس : چگونه توانستیم به گابریل کمک کنیم

گیبس توضیح می دهد که چگونه به گابریل برای تطبیق هر چه زودتر او با فوتبال انگلستان باری بازی در روز یکشنبه کمک کرده اند .

مدافع مرکزی برزیلی آرسنال در دیدار روز یکشنبه ی آرسنال مقابل میدلزبروو در جام حذفی که به پیروزی 2-0 آرسنال انجامید حضور داشت . 

پیش تر از این آرسن ونگر گفته بود که گابریل قادر به صحبت با زبان دیگری نیست ولی گیبس می گوید آنها قادر به همکاری با او هستند .

مدافع چپ آرسنال ، گیبس گفت : "او در اولین حضور خود بسیار خوب بود . اینطور به نظر می رسید که گویی مدتهاست در این سطح بازی می کند . او بلافاصله جا افتاد که برای ما خوب است."

"او به هیچ وجه انگلیسی صحبت نمی کند و این مسئله درست شبیه الکسیس است زمانی که به آرسنال آمد . برای او مدت زمان زیادی طول نمیکشد . ما در صحبت کردن به او کمک خواهیم کرد تا عادت کند ."

"در تمرینات در طول هفته استیو بولد با یک پسر اسپانیایی به زمین می آید و او مفاهیم را از زبان انگلیسی ترجمه می کند و او زمانی که برایش ترجمه میکنند متوجه می شود .کار اینگونه آغاز می شود و درک مطلب مسئله ی بسیار مهمی است ."

"یکی از مهم ترین چیزهایی که از او دریافتم این است که او بازیکنی است که جنبه ی فیزیکی تیم را تقویت می کند .چیزی که ما از مدافع مرکزی می خواهیم."

"در این برهه از فصل اصلا نمی خواهیم هیچ عذر و بهانه ای داشته باشیم که به خاطر مصدومیت کم تعداد شده ایم . خیلی خوب است که میدانیم یک مدافع خوب سرسخت داریم که در دسترس است ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰