loading
در حال بررسی درخواست شما
یک هفته سرنوشت ساز
یک هفته سرنوشت ساز

یک هفته سرنوشت ساز


آرسنال امروز در دور پنجم جام حذفی میزبان بلکبرن است، سه شنبه شب در لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و شنبه آینده نیز شاگردان پل لمبرت در استون ویلا به لندن سفر خواهند کرد تا در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال بروند.

این سه بازی که در سه تورنمنت مختلف برگزار می شود می تواند نقشی کلیدی در سرنوشت این فصل آرسنال ایفا کند و ونگر به خوبی از این امر آگاه است.

او به خبرنگاران گفت:

" البته که این بازیها سرنوشت فصل ما را مشخص خواهند کرد، شما همیشه در اواخر فبریه و ماه مارچ چنین شرایطی دارید که باید بازیهای بزرگ را یکی پس از دیگری انجام دهید. من باور دارم در حال حاضر نسبت به ماه اکتبر یا نوامبر تیم بهتری هستیم. من می توانم به حرف زدن ادامه بدهم ولی در واقع ما باید در زمین فوتبال این را نشان بدهیم.

" از اینکه قبل از بازی با بایرن در یک بازی حذفی بازی می کنیم خوشحال هستم چون اگر یک بازی معمولی در لیگ باشد شما تمام حواستان معطوف به بازی سه شنبه در لیگ قهرمانان خواهد بود.

" این برای ما مهم است که هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان را به یک اندازه جدی بگیریم چون هر دو تورنمنت اهمیت یکسانی برای ما دارند."

برد در سه بازی آینده می تواند فصل آرسنال را به کلی عوض کند و ونگر از بازیکنانش می خواهد از اتفاقاتی که در سال 2006 برای آرسنال رخ داد الهام بگیرند، تیمی که بر خلاف انتظار همگان رئال مادرید را شکست داد و تا فینال لیگ قهرمانان نیز پیش رفت.

" بعد از بازی جام حذفی با بلکبرن می توانیم در مورد لیگ قهرمانان فکر کنیم. من متقاعد شده ام که شانس خوبی مقابل بایرن داریم و باید تلاش کنیم و از این شانس استفاده کنیم، ولی برای این کار باید در بهترین فرم خود باشیم.

" وقتی چند سال پیش به مصاف رئال مادرید رفتیم آنها زیدان، بکام، رائول و گوتی را داشتند. ما در رده چهارم یا پنجم لیگ بودیم و هیچکس برای ما شانسی قائل نبود ولی ما آنها را در مادرید شکست دادیم، پس این فقط به خود ما بستگی دارد که ایمان داشته باشیم می توانیم بایرن را شکست دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۱۳۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰