loading
در حال بررسی درخواست شما
اعتراف عجیب ریوفردیناند
اعتراف عجیب ریوفردیناند

اعتراف عجیب ریوفردیناند

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، اعتراف کرده است که همیشه از برخورد با ایان رایت، ستاره آرسنال، بیزار بوده است. چرا که رایت به طور فعالانه سعی می‌کرده تا او را عصبانی کند.

فردیناند که در دوران کودکی طرفدار رایت بوده، اذعان داشته که پس از اولین دیدارشان در زمین فوتبال، از رفتار رایت به شدت عصبانی شده بود. در آن زمان فردیناند هنوز در وستهام بازی می‌کرد و تازه وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شده بود.

فردیناند مانند رایت در جنوب لندن به دنیا آمده بود و اعتراف کرده که در آن زمان همه بازیکنان جوان آن منطقه، رایت را قهرمان خود می‌دانستند. فردیناند هم استثنا نبود تا اینکه برای اولین بار باید در زمین مقابل رایت قرار می‌گرفت و از تاثیر او جلوگیری می‌کرد.

فردیناند درباره دیدار اولش با ستاره آرسنال گفته است: "ما یک کرنر داشتیم و من در نیمه زمین مشغول مراقبت از رایت بودم. به من نگاه می‌کرد و من هم بهش نگاه می‌کردم چون قد او کوتاه بود. سعی داشت مرا عصبانی کند. مرا هل داد و من دستش را پس زدم و گفتم چه کار می‌کنی؟ اما فقط می‌خندید. فهمیدم از این مرد متنفرم."

فردیناند ادامه داده است: "پس از بازی به دوستانم گفتم از رایت متنفرم. او آدمی نبود که فکر می‌کردیم. طرز رفتارش با من درست نبود."

اما یک سال بعد وقتی در تیم ملی با هم هم تیمی شدند، رایت به او گفته بود: "این بخشی از بازی است! من باید روی اعصابت راه می‌رفتم! آن موقع فردیناند متوجه شده بود که این روش بازی رایت بوده است."

اکنون رابطه فردیناند و رایت خوب است اما در دوران بازیگری چنین نبود. رایت نیز تایید کرده که رفتار غیر ورزشی با فردیناند داشته است. او گفته بود: "فردیناند جوان از من متنفر بود چون طرفدارم بود اما من از چهره و بازی او انتقاد می‌کردم. او واقعاً از من متنفر بود."

هرچند فردیناند و رایت اکنون رابطه خوبی دارند و حتی به عنوان کارشناس در بازی‌های مهم با یکدیگر همکاری می‌کنند اما در دوران بازیگری رقابت شدیدی بین آنها وجود داشته است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۴ ۱۱:۱۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : میرور
بازدید: ۶۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰