loading
در حال بررسی درخواست شما
برانت پست هاورتز را مشخص کرد
برانت پست هاورتز را مشخص کرد

برانت پست هاورتز را مشخص کرد

جولیان برانت: آرسنال با بازی دادن کای هاورتز در میانه میدان، موفق خواهد شد.

آرسنال در ابتدای تابستان، کای هاورتز بازیکن تیم ملی آلمان را از چلسی جذب کرد و این بازیکن 24 ساله باید عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد. 

ستاره سابق بایرلورکوزن فصل گذشته به عنوان مهاجم شماره 9 برای چلسی بازی کرد و از زمان حضورش در انگلیس، عمدتاً در خط حمله بازی کرده است.

میکل آرتتا، به دلیل چند پست بودن هاورتز طرفدار اوست و انتظار می‌رود او را در پست‌های مختلف بازی دهد.

اما جولیان برانت، ستاره بروسیا دورتموند، معتقد است اگر آرسنال هاورتز را در میانه‌ میدان بازی دهد، موفقیت‌های بزرگی کسب خواهد کرد.

  • براندت گفت: "اگر در میانه بازی کند، او و آرسنال موفقیت بزرگی با هم بدست میارن." 

"چلسی بازی کای را کاملاً متفاوت تفسیر کرد، او را مهاجم شماره 9 کردند. او هم خوب عمل کرد چون دوست دارد گل بزند و در هوا عالی بازی میکند."

"اما نظر صادقانه و شخصی من این است که مهاجم نیست. بیشتر هافبک پست هشت یا ده است، بازیکنی با حس فوق‌العاده‌ای برای پیدا کردن فضا و استعداد عالی: کنترل اول توپش. او توپ را به گونه‌ای می‌گیرد که حریف سردرگم می‌شود و نمی‌تواند بهش برسد." 

"نیازی به دریبل زدن یا حرکات پیچیده ندارد، زمین با لمس اولش برای او باز می‌شود. متاسفم که در انگلیس هنوز این ویژگیش را ندیده‌اند. نمی‌دانم چرا."

هاورتز از زمان پیوستن به آرسنال عمدتاً در خط میانی بازی کرده است و در اولین بازی‌اش مقابل نورنبرگ در خط میانی قرار گرفت.

اولین گلش برای آرسنال را در برد 5-0 مقابل ستارگان MLS به ثمر رساند و در سمت چپ خط میانی سه‌نفره شروع کرد و در پایان بازی به جلو رفت.

هاورتز همچنین در خط میانی سه‌نفره در کنار اودگارد و رایس در باخت 2-0 مقابل منچستر یونایتد بازی کرد.

هرگاه آرتتا تصمیم بگیرد او را در خط میانی بازی دهد با حضور قطعی رایس و اودگارد، هاورتز باید با پارتی و جورجینیو برای جایگاه ثابت در ترکیب رقابت کند .
او در روزهای بوندس‌لیگا به عنوان هافبک هشت پشت سر مهاجم، عملکرد درخشانی داشت و در دو فصل پایانی‌اش در لورکوزن 38 گل به ثمر رساند. 


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۵ ۱۲:۳۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : اتلتیک
بازدید: ۴۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰