loading
در حال بررسی درخواست شما
بنتنر دلیل افت خود را در آرسنال فاش کرد
بنتنر دلیل افت خود را در آرسنال فاش کرد

بنتنر دلیل افت خود را در آرسنال فاش کرد

**چه اتفاقی افتاد؟**

بنتنر در سال ۲۰۱۹ و در سن ۳۱ سالگی کفش‌ها را آویخت و دوران حرفه‌ای او به طرز ناامیدکننده‌ای به پایان رسید.  این مهاجم دانمارکی بعد از یک شروع امیدوارکننده،  به دلیل یک تصادف رانندگی دچار افت شد. او حالا فاش می‌کند که مصرف مداوم داروهای مسکن، ادامه دادن بازی در سطح فیزیکی بالا را برایش دشوار کرده است.

**بنتنر چه گفت؟**

این بازیکن دانمارکی در مصاحبه با دیلی میل گفت: "یک استون مارتین DBS خاکستری بود، به سبک جیمز باند. ماشین فوق العاده‌ای بود، خیلی شیک. هنوز هم خودروی مورد علاقه من است. آن دوران، بهترین روزهای حضورم در آرسنال بود، در سمت راست با آندری آرشاوین و رابین فن پرسی در خط حمله بازی می‌کردم. هر هفته فیکس بودم و بعد از تصادف دیگر هرگز شرایط قبل را پیدا نکردم. ناگهان دیگر نمی‌توانستم پنج بازی را با ۱۰۰% توان انجام بدهم."

"وقتی با درد بازی می‌کنی و شروع به خوردن قرص می‌کنی، وارد یک سراشیبی خطرناک می‌شوی. به خاطر درد به آن‌ها نیاز داشتم. برای حدود دو سال به طور مداوم آن‌ها را مصرف کردم. مشکل این بود که بدون قرص نمی‌توانستم تمرین کنم. عوارض جانبی این داروها را خواندم و تمام اتفاقاتی که برایم افتاد، عوارض مصرف طولانی مدت آن‌ها بود."

"این قرص‌ها روی روحیه و شخصیت من تأثیر گذاشت. در نهایت مجبور شدم مصرف آن‌ها را کنار بگذارم. اصلا نباید شروع می‌کردم. همه جا در دسترس هستند. می‌توانی از دکتر درخواست کنی، او می‌گوید "نه" و بعد به هر حال آن‌ها را به دست می‌آوری. اگر بازیکنی بداند که می‌تواند با سه یا چهار تا از این قرص‌ها بازی کند و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میدان برود، این کاری است که انجام خواهد داد. من که حاضر بودم ۱۰ تا بخورم!"

"فوتبال اولویت اول، دوم و سوم زندگی من بود. تنها زمانی که احساس آزادی و خاص بودن می‌کردم، روی چمن بودم. احساس می‌کردی بخشی از چیزی بزرگ‌تر هستی. آن شادترین دوران زندگی من بود، هیچ چیز با آن قابل مقایسه نیست. اما دوره‌هایی که در تیم نبودی، بیشتر در معرض تصمیمات اشتباه قرار می‌گرفتی..."

**تصویر کلی**

این مهاجم دانمارکی از تیم‌های پایه آرسنال به تیم اصلی رسید و در سال ۲۰۰۵ زیر نظر آرسن ونگر به میدان رفت، اما تا سال ۲۰۰۷ نتوانست به طور ثابت در ترکیب توپچی‌ها قرار بگیرد و به محبوب هواداران تبدیل شود. با این حال، بعد از افت محسوس، چند دوره به صورت قرضی به تیم‌های دیگر رفت و در نهایت راهی وولفسبورگ شد. او هرگز نتوانست دوران حرفه‌ای‌اش را احیا کند و در سال ۲۰۱۹ بعد از یک دوره ناموفق در کپنهاگ، از فوتبال خداحافظی کرد. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۳/۱۴ ۱۰:۰۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : goal.com
بازدید: ۲۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰