loading
در حال بررسی درخواست شما
کالافیوری درباره پیوستن به آرسنال: "این یک رویا است"
کالافیوری درباره پیوستن به آرسنال: "این یک رویا است"

کالافیوری درباره پیوستن به آرسنال: "این یک رویا است"

پس از تکمیل انتقالش به آرسنال، ریکاردو کالافیوری فاش کرد که امضای قرارداد، تحقق رویای یک دهه‌ای او برای پیوستن به یک باشگاه لیگ برتری بوده است.

در چند روز اخیر، این مدافع ملی‌پوش ایتالیایی به سرعت به فیلادلفیا سفر کرد تا انتقال خود از بولونیا به آرسنال را نهایی کند، و پس از تکمیل مراحل رسمی، او قبل از اولین جلسه تمرینی به هم تیمی‌های جدیدش معرفی شد.

شاید این موضوع خیلی سریع اتفاق افتاده باشد، اما اکنون که همه چیز مرتب شده است، این بازیکن ۲۲ ساله از اینکه یک توپچی شده و بالاخره طعم زندگی در فوتبال انگلیس را می‌چشد، بسیار خوشحال است.

او اظهار داشت: "احساس فوق‌العاده‌ای دارم. تا الان سخت بود، اما بالاخره اینجا هستیم و بی‌صبرانه منتظرم تمرین با تیم و بازی برای هواداران را شروع کنم. در واقع از ۱۲ یا ۱۳ سالگی رویای من بوده است، زیرا می‌توانم سطح لیگ اینجا را ببینم و بهترین بازیکنان جهان، از نظر من، اینجا بازی می‌کنند. این یک رویا است و نه تنها برای من، بلکه برای همه اینجوریه."

مانند اکثر انتقال‌ها، مذاکرات بین ما، بولونیا و ریکاردو مدتی طول کشید، اما به محض اینکه قطعات شروع به قرار گرفتن در جای خود کردند، این مدافع به سرعت متقاعد شد که آینده او در شمال لندن است.

او فاش کرد که بحث با میکل آرتتا، ادو، مدیر ورزشی ما و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی ایتالیا، جورجینیو، به او کمک کرد تا مطمئن شود که تصمیم درستی می‌گیرد، اما پس از دیدن پیشرفت ما در چند فصل گذشته از دور، ذهنش به سرعت روشن شد.

ریکاردو افزود: "من با مربی و ادو زیاد صحبت کردم و آنها مرا متقاعد کردند، اما من قبلاً خودم را متقاعد کرده بودم. فکر می‌کنم این بهترین پروژه برای من برای چند سال آینده است و فکر می‌کنم به عنوان یک بازیکن پیشرفت خواهم کرد. من [جورجینیو] را فقط یک ماه پیش ملاقات کردم، اما می‌بینم که او یک فرد واقعاً خوب است. من قبلاً متقاعد شده بودم اما او مرا مجبور کرد. او گفت: 'بیا، بیا، بیا! از بودن در اینجا لذت خواهی برد، تیم شگفت‌انگیز است و کادر فنی، همه چیز خوب است.' می‌توانید این را از همان دقایق اول در اینجا ببینید."

ریکاردو که فصل گذشته با حضور در خط دفاعی که سومین رکورد دفاعی برتر را به ثبت رساند، به بولونیا کمک کرد تا به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، اکنون به باشگاهی می‌پیوندد که کمترین گل خورده و بیشترین کلین‌شیت را در فصل گذشته لیگ برتر داشته است.

رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب خط دفاعی ما حتی شدیدتر شده است، و در حالی که ریکاردو می‌داند که باید برای کسب جایگاه در ترکیب چهار نفره دفاعی ما سخت بجنگد، بی‌صبرانه منتظر شروع کار است و نه تنها رویای خود را برای تبدیل شدن به یک بازیکن لیگ برتری به رسمیت می‌شناسد، بلکه تلاش می‌کند تا به ما در کسب جام کمک کند.

او با نگاهی به آینده‌ای روشن و جدید، گفت: "من به اینجا آمدم تا بازی کنم، بنابراین تمام تلاشم را می‌کنم تا بازی کنم و چیزی به تیم بدهم. امیدوارم بتوانم این کار را از چند بازی اول انجام دهم. از نظر من، این فقط شروع است، آغاز چیزی بزرگتر. من هیجان زده هستم که بازی برای آرسنال و کسب جام‌ها را شروع کنم."


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۸ ۲۰:۵۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰