loading
در حال بررسی درخواست شما
آدامز : خواستم به آرسنال بازگردم، ونگر اجازه نداد
آدامز : خواستم به آرسنال بازگردم، ونگر اجازه نداد

آدامز : خواستم به آرسنال بازگردم، ونگر اجازه نداد

تونی آدامز در مورد رد پیشنهاد او از سوی آرسن ونگر برای مربی گری در آرسنال، توضیح می دهد
 
بعد از یک دوره موفق و طولانی او نتوانست نظر مربی سابق خود را برای بازگشت به باشگاه جلب کند.
 
بعد از ترک باشگاه در سال ۲۰۰۲ او مربی گری را با باشگاه Wycombe wanderers آغاز کرد اما یک سال بعد از سمت خود استفا داد و نتوانست مانع سقوط تیمش به لیگ ۲ شود. او سپس به عنوان مربی در تیم های فاینورد و اوترخت در هلند مشغول به کار شد و سپس عضو کادر فنی تیم پورثموث به سرمربی گری هری ردنپ شد که در سال ۲۰۰۸ جام حذفی را فتح کردند. در سال ۲۰۰۸ سرمربی تیم reins  گشت که بعد از ۱۶ بازی برکنار شد. سپس در آذربایجان و در تیم Gabala، در دو  مقطع زمانی متفاوت به عنوان مربی و مدیر ورزشی مشغول به کار شد. در سال ۲۰۱۷ سرمربی تیم گرانادا در اسپانیا شد و هر هفت بازی خود را باخت و تیم سقوط کرد. در مصاحبه با شبکه BT Sport او از تمایلش برای بازگشت به مربی گری در آینده خبر داد.
 
"مربی گری مدرن در حال تغییر است. هر مربی به طور متوسط یک سال در championship دوام می آورد و این کافی نیست. شما به یک تیم نیاز دارید، چند نفر مثل خودتان. فرانک لمپارد با جودی موریس در دربی کانتی مشغول به کار است. دیگر بازیکن سابق تیم، جان هارستون که در برنامه حاضر بود معتقد است که باشگاه می بایستی از مدت پیش تونی را به باشگاه برمی گرداندند تا در حال حاضر او به جای امری سرمربی تیم باشد. تونی آدامز به خاطر این که محصول آکادمی آرسنال بود و تمام دوران بازی خود را در آرسنال سپری کرد، به آقای آرسنال معروف بود. در جواب هارستون او گفت که به شدت مشتاق بود تا زیر نظر آرسن ونگر کار کند.
 
" من بعد از قهرمانی با پورثموث در جام حذفی این پیشنهاد را به او دادم‌ اما بسیار محافظه کار بود و مایل به تغییر نبود. او تا پایان دوران کاری خود دقیقا با همان افرادی کار می کرد که در سال ۹۶ با خود آورده بود. من فکر کردم که می توانم کمک کنم. اما ما داریم در مورد چیزهایی حرف می زنیم که هرگز رخ ندادند و آرسن در این مدت افتخارات بسیاری کسب کرد، پس من نمی توانم زیاد در این مورد حرفی بزنم."
آدامز دلیل کارنامه ضعیف خود در مربی گری در تیم های دیگر را به خاطر کیفیت پایین بازیکنان می دانست.
 
" شاید اگر با بازیکنان آرسنال کار می کردم نتیجه می گرفتیم. آرسن هیچوقت آن ها را coach نمی کرد. من در پورثموث با بازیکنان فوق العاده ای مثل گلن جانسون، سول کمپل، دیوید جیمز و سیلوین دیستین کار کردم. فقط نیاز تا آن ها را با هم هماهنگ سازم. وقتی شما با تیمی مثل Wycombe کار می کنید که بازیکنانش چند پاس سالم به هم نمی توانند بدهند، داستان فرق می کند. من می توانستم با بازیکنان آرسنال کار کنم ولی این اتفاق رخ نداد"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Football London
بازدید: ۲,۱۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰