loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : از توقعات زياد هواداران استقبال می كنم
آرتتا : از توقعات زياد هواداران استقبال می كنم

آرتتا : از توقعات زياد هواداران استقبال می كنم



اين روزها توقعات از بازيكنان آرسنال افزايش يافته است و آرتتا اعتقاد دارد كه بازيكنان بايد با اين مساله كنار بيايند و با كسب افتخارات به انتظارات هواداران خاتمه دهند.

" در باشگاهي مثل آرسنال ، شما تحت فشار قرار خواهيد گرفت و نياز داريد كه با آن كنار بياييد و تلاش كنيد بهترين عملركد خود را ارائه دهيد. در هر باشگاهي كه بوده ام ، تحت فشار قرار گرفته ام و اين چيز جديدي نيست.

" اما تحت فشار بودن خوب است زيرا اين بدين معني است كه مردم از شما انتظاراتي دارند.

" در اينجا هدف به دست آوردن جام هاست اما من در اورتون شانسي براي انجام اين كار نداشتم. اميدوارم كه در اينجا به دنبال اين هدف برويم و بتوانيم به آن دست يابيم."

آرتتا و ديگر بازيكنان تيم مصمم هستند تا در اين فصل به روند بي جامي آرسنال پايان دهند و هافبك اسپانيايي مي گويد او و ديگر بازيكنان جديد تيم مصمم هستند تا در آرسنال افتخار كسب كنند.

" گاهي اوقات تفاوت ميان فتح جام ها يا عدم آن مي تواند بر سر مسائلي بسيار جزئي باشد. مسئله مهم اينست كه اين جزئيات را به دست آوريد زيرا شما وقتي آن ها را به دست آوريد شانسي براي موفقيت داريد. بنابراين ما بايد از اينكه به انجام آن نزديك هستيم مطمئن شويم.

" ما احتياج داريم كه همگي پشت يكديگر باشيم و من فكر مي كنم كه روحيه واقعا خوبي داريم. مربي واقعا در اين مورد مثبت است و ما مي دانيم كه لحظات خوبي در انتظار ماست.

" بيشتر بازيكنان جديد در آخرين لحظات به تيم آمدند بنابراين در همان ابتدا امر اوضاع تغيير نمي كند. اما زماني كه كيفيت به تيم شما اضافه شود ، مسائل آسان تر مي شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰