loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : جزئیات مهم هستند
آرتتا : جزئیات مهم هستند

آرتتا : جزئیات مهم هستند


میکل آرتتا معتقد است اگر او و هم تیمی هایش می خواهند در بین چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند ، باید کیفیت بهتری از خود به نمایش بگذارند. هافبک برجسته اسپانیایی آرسنال در تساوی چهارشنبه شب در برابر بولتون همانند هم تیمی هایش در امر گلزنی کم فروغ بود. آرسنال از پنج بازی اخیر خارج از خانه خود تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است ، همچنین با اختلاف پنج امتیازی ایجاد شده بین آنها و چلسی ، آرسنال برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول کار دشواری را پیش رو خواهد داشت. با این حال این بازیکن 29 ساله معتقد است آنها باید کیفیت لازم برای مبارزه را از خود ارائه دهند اما ایجاد این تغییر به بازیکن ها مربوط می شود.

او به سایت رسمی باشگاه گفت : " اینکه فصل را در بین چهار تیم بالای جدول به پایان برسانیم بسیار دشوار است ، اما همه چیز به خودمان بستگی دارد.

ما بازیکن های با استعداد و با کیفیتی در تیممان داریم و روز به روز در حال نشان دادن این مطلب هستیم. جزئیات زیادی درباره نحوه گلزنی و ساده تر کردن بازی برای ما وجود دارد که همه آنها به نکات ریزی وابسته هستند.

شما هرگز احتمال نمی دهید برای بردن یک بازی فوتبال پانزده موقعیت نصیبتان شود ، وقتی آن را بدست می آورید ، به خصوص خارج از خانه ، باید از آن استفاده کنید.

من هم  قبول دارم چلسی بسیار خوب کار کرده است ، ما هم باید مثل آنها خوب کار کنیم و مثل ماه گذشته بازی هایمان را ببریم. من در این باره مثبت فکر می کنم ، هنوز هم بازیهای زیادی برای ما باقی مانده است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۵۸۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰