loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : رکوردشکنی دست آوردی بزرگ برای رابین
آرتتا : رکوردشکنی دست آوردی بزرگ برای رابین

آرتتا : رکوردشکنی دست آوردی بزرگ برای رابین


رابین فان پرسی با به ثمر رساندن 35 گل در یک سال ، رکورد قبلی را که تیری آنری در سال 2004 ثبت کرده بود از آن خود نمود. مرد هلندی آرسنال در آستانه شکستن رکورد آلن شیرر نیز قرار داشت.

آرتتا با لبخند می گوید : " او می توانست بیشتر گل بزند ، واضح است که ثبت کردن رکورد در تاریخ یک باشگاه ، باشگاهی به عظمت آرسنال ، دست آورد کوچکی نیست.

اگر شما چنین بلند پروازی را در ذهن خود می پرورانید باید دائما روی آن متمرکز باشید و به مرور آن در ذهن خود بپردازید ، اما خوشبختانه آن ( رکورد ) بدست آمده است و میتواند کمی از فشار ها بکاهد. او میتواند گلزنی کند ، او فوق العاده است و هیجکس به اندازه ای که رابین به تیم کمک کرده برای ما مثمر ثمر نبوده است.  "

وی همچنین درباره آنری افزود : "  من همیشه او را تحسین می کردم ، چه زمانی که اینجا بازی می کرد ، چه موقعی که در بارسلونا بود. فوق العاده است که او با این استعداد و کوله باری از تجربه در کنار ما است ، من مطمئنم او برای ما بسیار مفید خواهد بود. او بسیار خوب است ، با همه خونگرم و صمیمی است ، او با همه صحبت می کند و از دیدگاه بسیار بسیار خوبی برخوردار است.

من چیزهای زیادی در مورد او و  شخصیت وی شنیده بودم ، این که کسی با پیشینه و آوازه او دوباره به اینجا برگشته آسان نیست و بسیار شجاعانه است. او بار دیگر نام خود را سر زبان ها انداخته است و معتقدم این چیزی جز شجاعت نیست.  یقینا او با استعداد و با کیفیت است. من از شرایط بدنی او آگاه نیستم که مثلا 90، 60 یا 30 دقیقه می تواند بازی کند یا چیزهای دیگر ، اما او با تجربه ای که در اختیار دارد می تواند تمام مشکلات را مدیریت نماید. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.arsenal.com
بازدید: ۸۹۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰