loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: این چیزی بیشتری از یک جام است
آرتتا: این چیزی بیشتری از یک جام است

آرتتا: این چیزی بیشتری از یک جام است


توپچی ها با توجه به دو پیروزی مقابل هال سیتی در لیگ برتر مدعی اصلی قهرمانی در جام حذفی است.

آرتتا مطمئن است آرسنال می تواند برای نخستین بار از سال ۲۰۰۵ برنده یک جام شود و احساس می کند این موفقیت می تواند یک دوره جدید و درخشان را برای باشگاه رقم بزند.

" نیازی نداریم کسی را قانع کنیم که می توانیم برنده این جام شویم. اما چیزی که می توانم بگویم این است که مصمم به انجام دادن این کار هستیم چون این یک فرصت بزرگ برای ماست تا جامی برنده شویم، ما برای رسیدن به این موقعیت به سختی تلاش کردیم و نمی خواهیم این تلاش ها را بیهوده کنیم.

" همه بازیکنان در این هفته در تمرینات بیشترین تلاش خود را کرده اند و آماده این بازی هستند چون این رویدادی بزرگ برای ما و باشگاه است.

" قطعاً اگر بتوانیم یک جام برنده شویم اوضاع برای ما بسیار متفاوت خواهد بود. با توجه به سابقه ای که در هشت یا نه سال آینده داشته ایم و نتوانسته ایم جامی برنده شویم این قهرمانی می تواند یک نقطه عطف بزرگ باشد.

" به نظرم وقتی شما موفق به بردن یک جام می شوید اعتماد به نفس بسیار زیادی به شما القا خواهد شد. این یک اتفاق خاص بین بازیکنان، هواداران و کادر فنی خواهد بود.

" پس از آن شما در سال آینده جام خیریه را خواهید داشت که می توانید در آن روز جام دیگری برنده شوید و پس از آن روی غلتک خواهید افتاد. به نظر من این بازی فراتر از فقط یک فینال و یک جام است."

آرتتا به صراحت می گوید علیرغم اینکه همه آرسنال را مدعی جدی قهرمانی می دانند اما میان بازیکنان آرسنال هیچ نگرانی وجود ندارد.

" چیزی که من احساس می کنم یک عزم بزرگ برای قهرمانی است. بازیکنان برای روز شنبه و حضور در زمین بی تاب هستند. ما آماده هستیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۹۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰