loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: کسب جام یک نقطه عطف خواهد بود
آرتتا: کسب جام یک نقطه عطف خواهد بود

آرتتا: کسب جام یک نقطه عطف خواهد بود


توپچی ها سه شنبه شب پس از تساوی ۱-۱ مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان حذف شدند اما هنوز در جایگاه خوبی در لیگ برتر و همچنین در مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرار دارند.

آرتتا اطمینان دارد که آرسنال می تواند فصل را با کسب جام به پایان برساند و معتقد است که این امر تاثیر شگرفی روی بازیکنان تیم خواهد گذاشت.

کاپیتان دوم آرسنال در این باره اظهار داشت: " فکر می کنم که این امر یک نقطه عطف برای باشگاه خواهد بود. اگر یک جام کسب کنیم این امر به شما نیرویی برای پیشرفت می دهد، این باور را می دهد که می توانید وارد مسیر درستی شوید و امیدوارم که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

" ما دو رقابت دیگر نیز داریم که هنوز در آن ها حضور داریم. بدون شک می خواهیم برای لیگ برتر مبارزه کنیم و در جام حذفی نیز شانس فوق العاده ای داریم بنابراین باید از این موقعیت و زمان لذت ببریم و بهترین استفاده را از آن داشته باشیم؛ زیرا فکر می کنم که می توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

" می دانیم که در جام حذفی مدعی اصلی هستیم، می دانیم که این مساله فشار بیشتری به ما وارد می کند اما از پیروزی در دیدار یک چهارم نهایی خوشحالیم. هنوز یک ماه تا دیدار نیمه نهایی باقی مانده و چندین بازی دشوار در پیش داریم.

" به همین دلیل مهم است که برای آن زمان شتاب بیشتری بگیریم و با باور و فرم خوبی به آنجا برویم."

با وجود حذف ناامید کننده آرسنال از لیگ قهرمانان آرتتا تاکید می کند که آن ها می توانند به نمایش جنگجویانه خود در آلمان افتخار کنند.

" اخیراً هر تیمی که به اینجا آمده با نتیجه ۵ یا ۰-٦ در هم کوبیده شده است بنابراین با تجربه ای که ما از دیدار چند هفته قبل در خانه لیورپول داشتیم این آخرین چیزی است که می خواهید. فکر می کنم نتیجه دلگرم کننده بود و به نظرم نیمه دوم خیلی خوب بود.

" می توانیم چیزهای مثبت زیادی از آن را ببینیم و همچنین روشی که آن ها را کاملاً آرام نگه داشتیم. ما نمایش بسیار خوبی ارائه دادیم.

" حتی زمانی که آن ها گل زدند ما باورمان را حفظ کردیم و توسط لوکاس به گل رسیدیم و در چند موقعیت قرار گرفتیم که اگر در پاس آخر تصمیمات بهتری می گرفتیم به گل دوم نیز دست می یافتیم و بازی برایمان جریان پیدا می کرد اما دارید درمورد احتمالاً بهترین تیم اروپا صحبت می کنید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰