loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا:داشتن ترکیبی قدرتمند باعث تفاوت میشود
آرتتا:داشتن ترکیبی قدرتمند باعث تفاوت میشود

آرتتا:داشتن ترکیبی قدرتمند باعث تفاوت میشود

لوکاس پودولسکی و سانتی کازورلا هر دو به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدند و یاران آرسن ونگر در دیداری دشوار موفق شدند در برابر استوک بازی را پیروز شوند.

آرتتا که پس از یک ماه مصدومیت توانست در این دیدار به میدان برود احساس میکند چرخش در ترکیب تیم باعث ایجاد تفاوت در این بازی شده است.

آرتتا میگوید:"شما مجبور به ایجاد چرخش در ترکیب هستید.من فکر میکنم سانتی قبل از مصدومیت من تا به حال بازیهای زیادی انجام داده است.مصدومیت او آخرین چیزی است که شما مخصوصا در چند هفته پیش رو میخواهید زیرا بازیهای مهمی پیش روی ما است.

"ونگر تصمیم گرفت او در ترکیب ابتدایی نباشد.او به زمین آمد تا به ما کمک کند تا برنده این دیدار باشیم و این نشان میدهد که بازیکنان میتوانند تغییر کنند (تعویض شوند) تا ما بتوانیم در تیم چرخش ایجاد کنیم و ما برای این کار باید ترکیب قدرتمندی داشته باشیم.

"من از بازگشت به ترکیب نا امید شده بودم.سعی کردم کمی زودتر از امروز برگردم اما غیرممکن بود.من مطمئن نبودم امروز بازی میکنم.رییس فکر کرد که من بازی کنم و از این موضوع و اینکه کاپیتان تیم هستم خوشحال بودم.من بسیار به این موضوع افتخار میکنم.

"شما میدانید باید در برخی از بازیها صبور باشید.گاهی اوقات وقتیکه شما مجبور به عجله کردن در بازی میشوید ،این کار باعث اشتباه کردن شما میشود و گرفتار ضد حمله حریف میشوید.

"میدانستیم که شانسها خواهد آمد و اینگونه هم شد و کمی در کسب پیروزی خوش شانس بودیم و این برای کسب سه امتیاز کافی بود و ما از این موضوع خوشحالیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰