loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۲-- منسیتی ۲
آرسنال ۲-- منسیتی ۲

آرسنال ۲-- منسیتی ۲

تیم آرسنال که بعد از دو تساوی خارج از خانه پای به این مسابقه گذاشته بود در نیمه اول بازی را خیلی خوب آغاز کرد و موفق به خلق موقعیتهایی بر روی دروازه سیتی شد که مهمترین آن میتوان به خوردن توپ ولبک به تیر دروازه اشاره کرد اما این بازیکنان منسیتی بودند که توانستند روی یکی از ضد حملات خود به گل اول برسند و توپ ارسالی از سمت راست با بغل پای آگرئو درون دروازه شزنی قرار گرفت. 
 
در نیمه دوم نیز توپچی ها بازی را بهتر آغاز کردند و سرانجام موفق شدند روی یک حرکت تیمی زیبا از پشت محوطه جریمه ، پاس عمقی رمزی برای ویلشر و سرانجام ضربه چیپ بی نقص جکی به گل تساوی برسند.
 
بعد از این گل بازی هیجان انگیز دنبال میشد و دو تیم فرصت های گلزنی داشتند تا اینکه روی یک توپ سرگردان پشت محوطه جریمه سیتی ، جک ویلشر با ضربه سر توپ را به سانچز رساند و سانچز با یک ضربه دیدنی و مهار نشدنی توپ را به تور دروازه جو هارت چسپاند. 
 
اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی سیتزنها روی یک ضربه کرنر توسط دمیکلیس مجددا موفق به گلزنی شدند تا نتیجه بازی باز هم مساوی شود و حملات دو تیم بعد از این گل نیز به نتیجه خاصی نینجامید .
 
از دیگر نکات این بازی میتوان به مصدومیت شدید دبوشی و همچنین خطاهای مکرر بازیکنان سیتی اشاره کرد و البته گلی که ذقایق پایانی سمیر نصری وارد دروازه آرسنال کرد اما داور به درستی آن را آفساید تشخیص داد تا بازی با همان نتیجه خاتمه یابد. توپچی ها در بازی بعدی خود سه شنبه شب باید در لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند در وست فالن بروند.
 
 
 
آمار و اطلاعات بازی را در ادامه مشاهده میفرمایید:
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۲۲
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۸۲۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰