loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال را به یونایتد ترجیح دادم
آرسنال را به یونایتد ترجیح دادم

آرسنال را به یونایتد ترجیح دادم


مهاجم کاستاریکایی توپچی ها که اکنون در دوره قرضی در المپیاکوس یونان است امشب به همراه این تیم در لیگ قهرمانان میزبان منچستر یونایتد خواهد بود و او مصمم است که از این فرصت در راه هموار کردن مسیرش برای ورود به لیگ برتر استفاده کند.

یونایتد یکی از تیم هایی بود که در سال ۲۰۱۱ به دنبال جذب کمپبل بود اما او برای پیوستن به آرسنال تردید زیادی نداشت و خیلی زود تصمیم گرفت که به این تیم ملحق شود.

" زمانی که در حال انتقال به اروپا بودم آن ها ( یونایتد ) به من علاقه نشان دادند اما من از زمانی که یک بچه بودم هوادار آرسنال بوده ام و به همین دلیل آن ها را انتخاب کردم."

اگرچه کمپبل هنوز نتوانسته که خود را به تیم اصلی آرسنال برساند اما امیدوار است که در برنامه های آرسن ونگر برای فصل آینده قرار داشته باشد.

" بازیکنان خوب زیادی در کاستاریکا حضور دارند، بسیاری از آن ها مثل من تنها به یک فوتبالیست بودن فکر می کنند و زمانی که تعدادی از برجسته ترین باشگاه های دنیا به من علاقه نشان دادند بسیار هیجان انگیز بود.

" به محض اینکه آرسنال جلو آمد می خواستم که به آن ها ملحق شوم و باور دارم که آماده ام تا فصل آینده برای آرسنال بازی کنم.

" می دانم که توانایی بازی کردن در آنجا را دارم، فقط در انتظار فرصت هستم، می دانم که با سخت کوشی می توانم به آنجا برسم."

همچنین کمپبل درمورد دوران حضورش در المپیاکوس افزود:

" تجربه بسیار خوبی بوده است. سعی می کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم، بهتر کار کنم و به پیشرفت به عنوان یک فوتبالیست ادامه دهم، به همین دلیل است که المپیاکوس را انتخاب کردم. این تیمی بزرگ با فرصتی برای بازی کردن در لیگ قهرمانان - مهم ترین رقابت در اروپا - است.

" لیگ در اینجا به اندازه اسپانیا رقابتی نیست اما جای خوبی برای من است تا به عنوان یک بازیکن رشد کنم. ما تیم قدرتمندی داریم که برای عناوین رقابت می کند. هر روز سعی می کنم که چیز جدیدی از خاوی ساویولا یاد بگیرم، زندگی در اینجا، غذا و آب و هوا همه خوب هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۲,۰۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰