loading
در حال بررسی درخواست شما
آرون رمزدیل خوشحال است که ادامه "زندگی رویایی" خود را دارد
آرون رمزدیل خوشحال است که ادامه "زندگی رویایی" خود را دارد

آرون رمزدیل خوشحال است که ادامه "زندگی رویایی" خود را دارد

با امضای قرارداد جدید با باشگاه، آرون رمزدیل بسیار خوشحال است که فرصت ادامه "زندگی رویایی" خود در ورزشگاه امارات را دارد.

نمایش‌های چشم‌گیر آرون رمزدیل، بازیکن ملی پوش انگلیسی، از زمان پیوستن به تیم ما در تابستان سال ۲۰۲۱ از تیم شفیلد یونایتد، به او یک قرارداد تازه داده شده است. این قرارداد باعث تمدید اقامتش در شمال لندن شده است.

آرون رمزدیل، علاوه بر اینکه احساس راحتی از امضای قرارداد جدید خود دارد، در حالی که از بازی در تیم جوان میکل آرتتا لذت می‌برد، از حالا شروع به تلاش برای کسب قرارداد بعدی خود کرده است.

در مورد احساساتش: "این یک افتخار بزرگه و چیزی است که برایش تلاش می کردم. مهم نیست که شما در این باشگاه یک ماه یا چهار سال بوده باشید، همیشه می‌خواهید قرارداد بعدی خود را بگیرید و با تیم پیش بروید."

"بعد از دو سال، این قرارداد برایم بسیار خوشحال کننده است. به این معنیه که می‌توانم تمرکز خود را حفظ کرده و به امید گرفتن یک قرارداد دیگر پس از گذراندن چند سال دیگر، رویای خود را در این باشگاه فوتبال ادامه دهم."

وقتی آرون رمزدیل در ماه اوت ۲۰۲۱ وارد لندن کلنی شد، بسیاری شک داشتند که این دروازه‌بان جوان به اندازه کافی توانایی دارد تا به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ما بازی کند، اما پس از شکست دادن برند لنو و به دست آوردن جایگاه اول تیم، بسیاری از طرفداران ما شروع به ارزیابی توانایی‌های او کردند و او را به عنوان دروازه‌بان اصلی بلندمدت تیم ما دیدند.

"درون خودم می‌دانستم که احساس منفی از حضورم در تیم وجود دارد. همچنین می‌دانستم که شاید هیچ کس به جز سه یا چهار بازی که در برابر آرسنال بازی کرده‌ام، من را ندیده باشد."

"آماده بودم که این کار را انجام دهم، واقعا آماده بودم که نشان دهم چه کارهایی می‌توانم انجام دهم. رقابتی که در سال گذشته بین من و برند داشتیم، بسیار عالی بود و ما به عنوان دروازه‌بان‌ها به چنین رقابتی نیاز داریم."

"وقتی در بازی اولم برای آرسنال در برابر وست بروم بازی کردم، این احساس منفی رفت و هواداران می‌دانستند که باید بهم فرصت و حمایت لازم را بدهند که به آن نیاز داشتم. آن شب هواداران بسیار شگفت‌انگیز بودند؛ آنها نام من را فریاد زدند و آماده بودم که پیش بروم. به محضی که پیراهن آرسنال را بپوشید،  به شما هر فرصتی را برای اجرای بازی می‌دهند. می‌دانستم که در نهایت قادر خواهم بود آنها را متقاعد کنم - و خوشبختانه به سرعت این کار را انجام دادم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۸ ۲۱:۰۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰