loading
در حال بررسی درخواست شما
آنری - چرا من دوست داشتم به آرسنال برگردم
آنری - چرا من دوست داشتم به آرسنال برگردم

آنری - چرا من دوست داشتم به آرسنال برگردم

بازیکن افسانه ای آرسنال - که در 377 بازی ، 288 گل برای باشگاه به ثمر رساند - در حال گرفتن مدرک مربیگری اش است و او بعنوان دستیار کمکی برای آموزش بازیکنان زیر 18 و زیر 19 سال به colney لندن برگشته است.

این دوره ها به آنری کمک کرده است تا بر دانش خود از بازی بیافزاید - و او بتواند حتی بعنوان یک چهره شناخته شده برای ارائه مشاوره به حساب آید.

آنری به مجله آرسنال گفت" آرسن ونگر و من گاهی اوقات باهم می نشستیم،من مشاهده می کردم که او تعداد زیادی ورقه دارد.ما در مورد آموزش جوانان و تفاوت آن با آموزش بازیکنان اصلی صحبت می کردیم.ما درباره یک مربی بودن گفتگو می کردیم،ما در مورد بازیکنان آکادمی صحبت می کردیم.من از او سوالاتی در خصوص مقابله با شرایط خاص می پرسیدم.

" من در حال حاضر در حال کسب مدارک مربی گری ام در welsh fa می باشم و به دنبال اخذ مدرک A می باشم.پس از گذشت این مراحل در صورتی که آرسنال مرا بخواهد با آنها کار می کنم و در غیر اینصورت به تیم دیگری می روم.

"این جا جایی است که من دوست دارم،احساسات و خاطرات زیادی من در این جا دارم ، به همین دلیل من همیشه می خواستم مربی گری ام را از اینجا شروع کنم.

من نظر خاصی دارم به اینکه چگونه من می توانم تیم هایی را برای بازی کردن دوست داشته باشم،اما این چیزی است که به شما یک دید می دهد و گزینه دیگری برای تلاش کردن و اینکه آن را به اجرا در بیاورید.بطور مثال آیا شما هنوز هم در حال حفظ این فلسفه هستید ؟ اگر دو یا سه بازی را شکست خورده باشید ،در حالی که هواداران ناراحت هستند ، مطبوعات شایعه رفتن شما را پخش می کنند و بازیکنان به دفتر شما هجوم می آورند؟

" این همه چیزهایی است که من یاد گرفته ام.چگونه قوی بمانم ، چگونه علی رغم مشکلات پایدار به همان مسیر ادامه دهم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰