loading
در حال بررسی درخواست شما
از هانری انتظار گلزنی دارم
از هانری انتظار گلزنی دارم

از هانری انتظار گلزنی دارم


خیلی ها معتقدند بازگشت هانری ممکن است گذشته او را نزد هواداران خدشه دار کند ولی آرسن ونگر بر این عقیده نیست.

"نه، شما نمی توانید کارهایی که افراد در گذشته انجام داده اند را فراموش کنید، کارهایی که او انجام داده تا ابد پابرجاست، این انتقال می تواند باعث بزرگتر شدن تندیسش هم بشود! بیایید امیدوار باشیم که او در این کار موفق شود.

همه از اینکه او به تیم پیوسته خوشحال هستند، ما نباید خیلی روی این مساله زوم کنیم، همه از بودن او در اینجا خوشحالیم، او می تواند در داخل و خارج از زمین به تیم کمک کند اما او یک بازیکن است پس از او می خواهید که در زمین به تیم کمک کند.

تیم روحیه خوبی دارد و او می تواند از نظر تجربه چیزی به ما اضافه کند و همچنین از نظر روانی وقتی که تحت فشار هستیم، این انتقال خوبی است چون او باشگاه را می شناسد، با لیگ برتر آشناست و همه چیز در مورد این انتقال مثبت است.

تیری یک بازیکن با کلاس جهانی است و حتی برای باشگاهی مثل ما هم پیدا کردن بازیکنی در این سطح در این موقع از فصل سخت است، او فقط می تواند چیزهای بیشتری به تیم بیاورد، قطعاً او یکی از بهترین خریدهایی است که انجام داده ام، اینکه مهاجمان و مدافعان را مقایسه کنیم سخت است اما او بدون شک یکی از بهترین ها بوده است."

ونگر می گوید بازی تیری هانری با گذشته اش فرق کرده است ولی همچنان از او انتظار گلزنی دارد.

"البته که از او انتظار گلزنی دارم.

به این خاطر که او بازگشته نمی خواهیم فشار مضاعف روی او ایجاد کنیم اما ما از او انتظار داریم کار خودش را انجام دهد و او هم مطمئناً این کار را انجام خواهد داد، من از او می خواهم به تیم کمک کند و خوب کار کند، اصلاً نیازی نیست من حرفی بزنم چون او خودش می خواهد خوب کار کند.

او هم مانند هر کسی در زندگی رشد کرده است، او حالا با دیگر افراد بیشتر رابطه برقرار می کند، وقتی شما یک مهاجم جوان هستید بیشتر روی خودتان تمرکز می کنید و امروز او می تواند تجارب پنچ شش سال قبل خودش را بقیه انتقال دهد.

در حالت عادی همه ما باید مسیر تکاملی خوبی در زندگی طی کنیم، او این کار را خیلی خوب انجام داده است. وقتی شما یک مهاجم جوان هستید بیشتر تحت فشار قرار می گیرید، باید با خودتان مبارزه کنید چون فشار را احساس می کنید. تیری در شرایطی است که اینها را پشت سر گذاشته و حالا کمتر از پنج یا شش سال قبل تحت فشار است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۰۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰