loading
در حال بررسی درخواست شما
الکسیس باورنکردنی بود
الکسیس باورنکردنی بود

الکسیس باورنکردنی بود

 

سانچز در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه بشیکتاش را فرو ریخت تا توپچی ها با همان یک گل راهی دور گروهی لیگ قهرمانان شوند.
 
چمبرلین از صعود آرسنال خوشحال است و میگوید توپچی ها بازیکنان کافی برای کنار آمدن با مصدومیت چهار ماهه الیویه ژیرو رو دارند.
 
"فقدان بزرگی برای ما خواهد بود زیرا الیویه ژیرو بازیکن فوق العاده ای است. ولی ما یایا سانوگو را داریم که در تمرینات نشان میدهد آماده درخشش است و همچنین الکسیس سانچز را که چهارشنبه شب باورنکردنی بازی کرد.
 
"بازیکنی هم جثه الکسیس نمیشناسم که بتواند در مقابل مدافعان درشت اندام توپ را اینطور نگه دارد. او در تمام بازی عالی بود.
 
"بازیکنانی در ترکیب داریم که میتوانند مهاجم نوک بازی کنند. همچنین تئو را داریم که در حال بازگشت است. مطمئنم هر بازیکنی که آن جلو بازی کند توانایی پر کردن جای ژیرو را دارد."
 
چمبرلین پس از پشت سر گذاشتن فشار بشیکتاش و صعود به دور گروهی احساس راحتی میکند.
 
"بودن در لیگ قهرمانان فوق العاده است. گاهی اینطور به نظر میرسد همه چیز به بودن در آنجا خلاصه میشود. ما بازیکنان، انتظار بازی کردن در آنجا را برای خودمان جا انداخته ایم تا بتوانیم در این جام بازی کنیم.
 
"یادمان نرفته در پایان فصل گذشته چقدر سخت تلاش کردیم تا در بین چهار تیم باشیم و شانس بودن در این جام را داشته باشیم و واقعا نمیخواستیم این فرصت را از دست بدهیم.
 
"فوتبال فوق العاده ای بازی نکردیم و خودمان نخستین کسانی هستیم که این را فهمیدیم. ولی چیزی که میتوانیم بگوییم این است که تک تک بازی ها کنار یکدیگر ماندیم.
 
"در بازی برابر کریستال در لحظات پایانی برنده شدیم، بازی رفت بشیکتاش 10 نفره شدیم و بازی 2-0 باخته برابر اورتون را مساوی کردیم. کنار هم ماندیم، تلاش کردیم و نتیجه گرفتیم.
 
"چهارشنبه دوباره کنار هم بودن را نشان دادیم. این برای ما بسیار مهم خواهد بود. قبل از بازی زیبا و بُعد تاکتیکی تیم، شما به همبستگی و تعهد نیاز دارید و از این لحاظ بسیار خوب هستیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰