loading
در حال بررسی درخواست شما
امری برای چندمین بار عذرخواهی کرد
امری برای چندمین بار عذرخواهی کرد

امری برای چندمین بار عذرخواهی کرد

سر مربی آرسنال بعد از متهم شدن توسط اتحادیه فوتبال انگلستان بخاطر پرت کردن بطری آب به یکی از هواداران برایتون در جریان بازی روز چهارشنبه که با نتیجه‌ی  1-1به اتمام رسید،با خطر محرومیت روبروست.


این حادثه که در اواخر بازی رخ داده ، امری را متهم کرده است و او تا ساعت ۶ عصر روز ۲ ژانویه فرصت دارد که در برابر اتهامی که به وی وارد شده، پاسخگو باشد.

امری گفته است که این فقط یک اتفاق بود و او بطری آب را از روی نا امیدی با لگد زده است، نه عمدا به سمت هوادارا برایتون. او بلافاصله بعد از این اتفاق و بعد از اتمام بازی از طرفداران عذرخواهی کرد.


امری در کنفرانس خبری قبل از متهم شدن توسط اتحادیه فوتبال انگلستان گفت: من دیروز عذرخواهی کردم، من بطری آب را با نا امیدی کوباندم اما نه به سمت هواداران.من بطری را با لگد زدم بخاطر اینکه بطری نزدیک من بود و به سمت هواداران رفت و من از آنها عذرخواهی کردم.
من دوباره از کاری که کردم شخصا عذرخواهی میکنم ولی من بطری آب را  زدم بخاطر اینکه نزدیک به من بود و هیچ عمدی در کار من نبود.

اما امری بعد از تایید اتحادیه فوتبال بنابر برعمد بودن کار امری ، او با خطر محرومیت روبروست.
سرمربی سابق منچستریونایتد خوزه مورینیهو، بعد از پرت کردن بطری آب به طرف هواداران وستهم در سال ۲۰۱۶ از سوی اتحادیه فوتبال محروم شد. در آن بازی به دلیل اینکه داور بازی خطای تمارض دایوینگ پول پوگبارا اعلام کرده بود، مورینیو این حرکت را انجام داد و با برخورد داور مواجه شد و به سکوها منتقل شد.

مورینیو عمدی بودن کار خود را تایید کرد و برای یک بازی تعلیق شد.ممکن است که امری با همچین جریمه ای از سمت اتحادیه مواجه شود.

این درحالیست که امری مشغول کار کردن بر روی هافبک مرکزی خود آرون رمزی هست که فقط ۶ ماه از قراردادش باقی مانده است و از اول ژانویه آماده عقد پیش قرارداد با باشگاهی دیگر می باشد.
امری هم مجبور شده تا با این ملی پوش ولزی صحبت کند که تا اتمام قرادادش در آرسنال با تمام قوا تمرکز خود را برای باشگاه بگذارد.

امری عنوان کرد: برای من مهم است که تمام بازیکنان تا زمانی که در این تیم هستند تمام تمرکزشان بر روی آرسنال باشد. هر کدام از آنها ممکن است بندهای خاصی در قراردادشان در حال حاضر و در آینده داشته باشند، اما آینده و حال من در باشگاه آرسنال است.

آنها به من تمرکزشان را نشان می دهند و من فکر میکنم که این برای آرون رمزی اصلا راحت نیست، ولی من با او صحبت کردم و به او گفته ام که ما به او و پتانسیلش احتیاج داریم. من خوشحال هستم و به تمرکز از سمت آرون رمزی احتیاج دارم. برای ما و برای کمک به ما برای بردن لیورپول در بازی روز یکشنبه و بعد از آن بازی با فولام، به تمرکز او احتیاج داریم. آینده‌ی او متعلق به خود او و ایجنت اوست. با همه‌ی اینها من تمرکز او را می خواهم و او باید تمرکز داشته باشد تا بتواند به ما کمک کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Telegraph
بازدید: ۹۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰