loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقادات از ونگر غیرمنصفانه است
انتقادات از ونگر غیرمنصفانه است

انتقادات از ونگر غیرمنصفانه است


آخرین جامی که آرسنال تحت هدایت ونگر کسب کرده است به جام حذفی در سال ۲۰۰۵ بازمی گردد و ژوره مورینیو سرمربی چلسی به خاطر همین موضوع ونگر را یک مختصص در شکست نامیده بود.

توپچی ها شنبه در دور یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل اورتون قرار خواهند گرفت و شاید این آخرین امید واقع بینانه آن ها برای پایان دادن به روند بی جامی خود باشد چرا که آن ها در لیگ قهرمانان در آستانه حذف از رقابت ها قرار دارند و در لیگ برتر نیز درحالی که اخیراً روند خوبی نداشته اند ۴ امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارند.

اما سمیر نصری که بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ برای آرسنال بازی کرده باور دارد که آرسن ونگر با توجه به بودجه محدودی که دراختیارش بوده کار شگفت انگیزی انجام داده است:

" آرسن ونگر بودجه لازم را برای ساختن تیمی که می خواهد نداشته است. من خیلی خوب او را می شناسم و او وقتی که برنده نمی شود خوشحال نیست بنابراین فکر می کنم این شرایط برای خود نیز تا حدودی سخت است؛ زیرا از نظر من او به خاطر هر چیزی که برای آرسنال انجام داده یک جادوگر و معجزه کننده است."

هوشیاری و احتیاط ونگر در بازار نقل و انتقالات سرانجام باعث شد تا آن ها بدهی های ناشی از ساخت ورزشگاه امارات را پرداخت کنند و او در این تابستان با پرداخت ۴۲.۵ میلیون پوند مسوت اوزیل را جذب کرد تا رکورد نقل و انتقالات باشگاه شکسته شود.

و نصری احساس می کند که این یکی از تیم های آرسنالی است که نمی خواهد در ماه های پایانی فصل تسلیم شود و مطمئن است که آن ها قدرت لازم را پیدا کرده اند تا در هر سه جبهه رقابت کنند.

" به لیگ نگاه کنید، آن ها در بالای جدول حضور دارند و تا پایان نیز در آنجا خواهند بود. آن ها همچون ما بدشانس بودند که در قرعه کشی با تیمی مانند بایرن مونیخ مواجه شدند. در جام حذفی نیز هنوز حضور دارند بنابراین آن ها مقداری پول خرج کردند و اکنون تیم خوبی دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN
بازدید: ۳,۲۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰