loading
در حال بررسی درخواست شما
اودگارد : گل های بیشتری می خواهم
اودگارد : گل های بیشتری می خواهم

اودگارد : گل های بیشتری می خواهم

قبل از بازی امروز با برایتون، کاپیتان تیم درباره فرم عالی گلزنی خود، تلاش برای به دست آوردن بازدهی بیشتر، صحبت کرد.

خیلی خوشحالم که در دو بازی اخیر تونستم گل بیشتری بزنم. در بازی با چلسی، گرانیت ژاکا خیلی خوب بازی کرد و دو پاس عالی به من داد که با آن‌ها گل زدم. هر وقت می‌بینم که گرانیت به طرف چپ دفاع حریف حمله می‌کنه، می‌دونم که توپ رو به من می‌ده. بعدش فقط کافیه من در مناطق درست باشم و سعی کنم گل بزنم.

همچنین از گلی که در بازی با نیوکاسل زدم خیلی خوشحال بودم. این ۱۵امین گلم در این فصل بود و از این موضوع راضی هستم، اما البته می‌خواهم بیشتر گل بزنم. من هرگز در ابتدای فصل برای خود اهدافی تعیین نمی‌کنم، فقط می‌خواهم بر روی چیزی که می‌تونم انجام بدم تمرکز کنم و اون اینه که در زمان و منطقه مناسب حضور داشته باشم. می‌خواهم دارای روحیه‌ی مناسبی باشم تا درون محوطه جریمه حریف خطرناک باشم.

درسته که من مدت طولانی است که روی بهبود گلزنی خود کار می‌کنم، بنابراین خوبه که ببینم که کاری که انجام می‌دم در بازی‌ها جواب می‌ده. به نظر من، زدن گل باید بخشی از بازی من باشه. همه می‌خوان گل بزنن، اما همانطور که چندین بار گفتم، مهمترین چیز کمک به تیم هست. اگر با زدن گل به تیم کمک کنم، عالیه، اما کمک به ساخت گل و ایجاد فرصت هم برای تیم خوبه.

این همون چیزیه که من می‌خوام بهش ادامه بدم. به همین شکل به کارم ادامه خواهم داد و مطمئنم که گل‌ها و پاس گل‌ها خواهند آمد. می‌تونم با این کار بهتر هم بشم. در این فصل، من چندین فرصت بزرگ برای گلزنی رو از دست دادم، بنابراین می‌تونستم خیلی بیشتر از این ۱۵ گل بزنم. همچنین در بازی با نیوکاسل، من قبل از نیمه اول دوم باید یک گل دیگه هم می‌زدم، بنابراین هنوز هم خیلی چیزهایی هست که می‌تونم بهبود بدم. امیدوارم بتونم به گلزنی ادامه بدم و بهترین نتیجه رو بگیرم.
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۴ ۰۹:۲۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰