loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل: دوست دارم در آرسنال بازنشسته شوم
اوزیل: دوست دارم در آرسنال بازنشسته شوم

اوزیل: دوست دارم در آرسنال بازنشسته شوم

مسوت اوزیل هافبک خلاق آرسنال مدعی است می‌خواهد تا پایان فوتبالش در آرسنال باقی بماند.
 
این بازیکن ۳۰ ساله آلمانی تابستان گذشته قرارداد جدیدی با دستمزد ۳۵۰ هزار پوند در هفته با آرسنال به امضاء رساند که تا ۲۰۲۱ اعتبار دارد، اوزیل که در تابستان در پی مشاجرات سیاسی که با فدراسیون فوتبال آلمان داشت از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، اما این بازیکن زیر نظر اونای امری در شرایط بسیار مطلوبی به سر می‌برد.
 
اوزیل در آیین گشایش برند بهداشتی خود که با شراکت متئو فلامینی تأسیس کرده است، در مصاحبه با استاندار از ایده بازنشستگی در آرسنال استقبال کرد، او در مورد این موضوع گفت:چرا که نه؟ من تازه ۳۰ سال دارم و هنوز جوان هستم، در فوتبال هر چیز ممکن است رخ بدهد، اما من از اعماق قلبم خوشحالم که برای باشگاه بزرگی چون آرسنال بازی می‌کنم، فعلاً که از تک تک لحظات در این باشگاه لذت می‌برم و می‌توانم به بازنشستگی در آرسنال هم فکر کنم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که تا چه زمانی به بازی کردن ادامه می‌دهد گفت:شاید تا ۳۸ سالگی! نه شوخی کردم، همیشه با خودم فکر می‌کنم اگر شرایط بدنی من جواب دهد می‌توانم تا ۳۵ یا ۳۶ سالگی ادامه دهم، فعلاً نمی‌دانم، اگر همه چیز خوب پیش برود خواهیم دید تا کی می‌توانم بازی کنم.
 
اوزیل همچنین به ستایش عملکرد اونای امری پرداخت، او در مورد این موضوع گفت:خب البته دو بازی ابتدایی ما در لیگ سخت بود چرا که همه چیز پس از رفتن ونگر تازه و جدید بود، اما حالا می‌بینید که قدم به قدم در حال پیشرفت هستیم، در مسیر صحیح قرار داریم و می‌خواهیم با امری به آن ادامه دهیم، او واقعاً مربی خوبی است، سعی می‌کند به درک درستی از بازیکنان و باشگاه دست یابد، ما هم در مقابل می‌خواهیم در زمین تمام توانایی‌های خودمان را به او نشان دهیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Evening Standard
بازدید: ۱,۰۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰