loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل دیگر انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارد!
اوزیل دیگر انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارد!

اوزیل دیگر انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارد!

مسوت اوزیل بازیکن خلاق آرسنال با درآمد ۳۵۰ هزار پوند در هفته بیشترین دستمزد را در آرسنال می‌گیرد، به عقیده امانوئل پتی اوزیل انگیزه خود را از دست داده است چرا که دستمزد سنگین می‌گیرد و قهرمان جام جهانی را هم قبلاً تجربه کرده است و انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارد.

امانوئل پتی اسطوره‌ی آرسنال در مورد این موضوع گفت: "اوزیل انگیزه‌اش را از دست داده است، انگار فقط منتظر است تا بازنشسته شود، اینکه یک بازیکن انگیزه‌اش را از دست بدهد، زیاد رخ می‌دهد، ما که ربات نیستیم، بعضی اوقات فصل جدید را در حالی شروع می‌کنید که همه چیز مثل سابق نیست، خیلی سخت است که یک بازیکن همیشه در یک سطح بازی کند، به خصوص اگر درآمد زیادی داشته باشد، جام‌های زیادی هم در دوران حرفه‌اش برده باشد یا از همه مهم‌تر مشکلاتی در زندگی خصوصی‌اش پیدا شده باشد، من که نمی‌دانم در زندگی‌اش چه می‌گذرد اما آنچه درون زمین اتفاق می‌افتاد را می‌بینم و به نظرم زبان بدنش می‌گوید که اوضاع و احوالش خوب نیست، تأسف‌بار است، امیدوارم بالاخره یک کاری بکند، نه تنها برای خودش بلکه برای باشگاه آرسنال، او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و نیاز دارد که دوست داشته شود.

الان در ماه ژانویه هستیم و دو هفته دیگر پنجره نقل و انتقالاتی بسته می‌شود، فکر نمی‌کنم او از آرسنال جدا شود، اوزیل کجا می‌خواهد برود؟ چین؟ صادقانه بگویم، واقعاً کسی هست که بخواهد پایان فوتبال اوزیل را در چین ببیند؟! مشکلی با چین ندارم، اما برای بازیکنی فوق‌العاده‌ای مانند اوزیل نباید چنین اتفاقی رخ بدهد، باشگاه آرسنال به اوزیل نیاز دارد، او هم باید این موضوع را درک کند و برای ناامیدی و عصبانیتش فائق آید و تا آخر بجنگد، شاید این‌گونه غرورش را حفظ کند، اتفاقی که در تیم ملی برای او افتاد تأثیر زیادی روی او گذاشت.

من خبرهای مربوط به مسوت اوزیل را هفته‌ها در رسانه‌های ترکیه و آلمان دنبال می‌کردم و با خودم فکر می‌کردم دیگر از حد گذشته‌اند، بعضی‌ها به خود شخصیت اوزیل حمله نمی‌کردند و کاری به وجه فوتبالی او نداشتند، این زندگی یک ورزشکار مدرن امروزی است، اما او باید بجنگد، من نمی‌خواهم او از آرسنال جدا شود، می‌خواهم برگردد و کاری که بابت آن پول می‌گیرد را انجام دهد."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۹۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰