loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل هیجان زده از بازی در ومبلی
اوزیل هیجان زده از بازی در ومبلی

اوزیل هیجان زده از بازی در ومبلی


هافبک ملی پوش آلمانی آرسنال پس از بهبودی مصدومیتش فرم خوبی داشته است و انتظار می رود فردا در ترکیب اولیه تیم هم حضور داشته باشد.

اوزیل تا کنون در خانه فوتبال انگلستان یعنی ومبلی به میدان نرفته و بی صبرانه منتظر این تجربه است.

" من تا حالا در ومبلی بازی نکرده ام و در مورد جو ورزشگاه هیجان زده هستم، اینکه ورزشگاه و زمین چگونه خواهد بود.

" در مجموع شما در استادیوم های زیادی بازی خواهید کرد و وقتی پا به زمین می گذارید زمین بازی همه جا به یک شکل است. شما فقط می خواهید از بازی خود لذت ببرید و موفق باشید. من بی صبرانه منتظر بازی در ومبلی هستم.

" این که قبل از بازی کمی استرس داشته باشید طبیعی است. شما می خواهید بهترین نمایش خود را ارائه دهید و در یک بازی فینال هم همینگونه است. اما مهمترین چیز این است که حالا همه از این موضوع آگاه هستند که ما می توانیم جامها را برنده شویم و پاسخ حمایتهای هواداران را بدهیم. آنها در تمام طول فصل فوق العاده بودند و این هم دلیلی است که چرا فکر می کنم ما شایسته بردن این جام هستیم."

اوزیل پس از پیوستن به آرسنال در ابتدای فصل و شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاه هفت گل به ثمر رسانده و ۱۳ پاس گل نیز برای هم تیمی هایش فراهم کرده است، او از عملکردش در اولین فصل حضور در انگلستان رضایت دارد.

" فکر می کنم به عنوان یک تیم نشان دادیم چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. ما اهدافی داشتیم، مصمم بودیم تا در جمع چهار تیم برتر لیگ باشیم و می دانستیم باید تمام توان خود را بگذاریم و روی این موضوع تمرکز کنیم.

" بازیکنان مهمی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم و همین باعث شد چند باخت و چند تساوی مقابل تیمهای بالای جدول داشته باشیم. در فوتبال همینگونه است، شما گاهی اوقات مصدومیتها و بازگشت به عقبهایی خواهید داشت.

" اما این باعث پیشرفت ما خواهد شد، ما از این مسائل درس می گیریم و به عنوان یک تیم بالغ تر می شویم. اگر در مجموع به فصلی که گذشت نگاه کنیم می توانیم بگوییم که راضی هستیم. کار را در جمع چهار تیم برتر تمام کردیم و با اعتماد به نفس خوبی پا به میادین گذاشتیم و حالا در فینال جام حذفی هستیم.

" از اینکه در بازیهای تیم تاثیرگذار بودم خوشحالم، نتایجی که در این فصل کسب کردیم اعتماد به نفس خوبی برای فینال به ما می دهد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰