loading
در حال بررسی درخواست شما
اوسپینا : دوست دارم در آرسنال بمانم
اوسپینا : دوست دارم در آرسنال بمانم

اوسپینا : دوست دارم در آرسنال بمانم

اوسپینا با وجود اضافه شدن پتر چک به تیم آرسنال و با وجود پیشنهاداتی که برای ترک آرسنال دارد علاقه مند است در تیم بماند .

گلر ملی پوش کلمبیایی فصل گذشته به جمع توپچی ها پیوست و ژسنی را نیمکت نشین کرد ولی پس از پیوستن پتر چک از چلسی به آرسنال مجددا در فصل آتی نیمکت نشین خواهد شد.

اضافه شدن چک به آرسنال می تواند انگیزه اوسپینا برای ترک آرسنال را بر انگیزد ولی او همچنان اصرار دارد در باشگاه آرسنال بماند .

اوسپینا گفت :" در حال حاضر من دروازه بان تیم آرسنال هستم و چهار سال دیگر از قرارداد من باقی مانده است . اجازه دهید ببینیم چه اتفاقی می افتد .اکنون من از نظر ذهنی آماده برای ادامه دادن راهم با آرسنال هستم و اینکه همچنان سطحم و آنچه را که برای آرسنال دارم نمایش دهم ."

اوسپینا در فصل نقل و انتقالات به تیم اورتون لینک شده است و اظهار می کند اگر چناچه امارات را ترک کند راه برای پیوستنش به گودیسن پارک باز است .

"اورتون؟ آنها تیمی با توان رقابتی بالایی هستند که چیزهای مهمی را فصل گذشته نشان دادند . سرمربی بزرگی دارند و فوتبال خوبی بازی می کنند . آنها تیمی هستند که می شود رویشان حساب باز کرد و احتمال زیادی وجود دارد ."

"فرصت های دیگر هم هست ولی ذهن من اکنون درگیر آرسنال است . میخواهم اینجا به کارم ادامه دهم . من و خانواده ام از زندگی در لندن خوشحال هستیم .بنابراین من امیدوارم دست کم به مدت زمان قراردادم که 4 سال است احترام گذاشته شود ."

اوسپینا در مورد پتر چک گفت : "در حال حاضر یک دروازه بان فوق العاده به تیم ملحق شده است که مورد تحسین من است .در طی دوران این تعطیلات مسائل زیادی را تجزیه و تحلیل کردم و سپس با مربی صحبت خواهم کرد ."

"برای من بازی در کنار چنین دروازه بان با تجربه ای افتخار است .دروازه بان هر روز آموخته هایش را حفظ می کند ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۲۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۵۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰