loading
در حال بررسی درخواست شما
اوکس:شما باید با فراز و نشیب ها کنار بیایید
اوکس:شما باید با فراز و نشیب ها کنار بیایید

اوکس:شما باید با فراز و نشیب ها کنار بیایید

الکس چمبرلین می گوید این فصل به او یاد داد چگونه با فراز ونشیب ها کنار بیاید .

مهاجم ملی پوش انگلیسی آرسنال پس از سپری کردن ۵ماه مصدومیت به زمین بازگشت .

اما این بازیکن ۲۰ ساله ازماه ژانویه که بازگشته است با سرعت و پویایی خود چشمها رو به خود خیره و تحسین همگان را برانگیخته است و به گفته ی خود از پیشرفتش راضی است .

"فراز و نشیب های بسیاری وجود داشته است . الکس چمبرلین به آرسنال پلیر گفت :۵ ماه مصدومیت چیزی نیست که خواسته ی شما باشد اما در آن شرایط یاد گرفتم که چگونه با آن کنار بیایم ."

"اگر شما ۱۵ سال سابقه ی حرف ای داشته باشید احتمال مواجهه با مصدومیت زیاد است . این واقعیت که این مصدومیت برای من زودهنگام بود می تواند مثبت باشد زیرا اکنون یاد گرفتم چگونه با آن کنار بیایم ."

"اما مشخص است که در آغاز فصل با چالش مواجه شدم و مانند این بود که باید در حاشیه بازی می کردم تا اینکه به زمین بازگردم . ما عملکرد خوبی داریم .پیروز بازی ها شدیم و بازیکنان باکیفیت زیادی در زمین و نیمکت داریم ."

"بازگشت از مصدومیت به اینچنین فضایی واقعا خوب بود و این چیزی است که می خواهید ولی چالش برانگیز است . متاسفانه از وقتی برگشته ام چند بازیکن دیگر مصدوم شده اند اما این شانس بازی به من داد . احساس می کنم کار خود را خوب انجام داده ام و امیدوارم قوی تر شوم ."

الکس چمبرلین دوست دارد بازی با چلسی را فراموش کند .

"آن واقعا وحشتناک بود .در چنین شبهایی که چنین بازی هایی دارید شما روحیه ی پایینی دارید و هر کس هر حرفی بزند شما را ناراحت می کند . نمی خواهید با هیچکس حرف بزنید یا از کسی چیزی بشنوید ."

"اما باید آگاه باشید که کجا اشتباه می کنید . بعد از بازی سعی کردم همه چیز را سریعا از خاطر ببرم و روز بعد تلاش کردم که روی بازی بعدی تمرکز کنم .این کاری است که در فوتبال انجام می دهید . ممکن است هر اتفاقی بیوفتد و شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی پیش روی شماست ."

"شما تنها باید آمادگی کنار آمدن با فراز و نشیب ها را داشته باشید . در روزهای خوب باید بیشتر از همه لذت ببرید زیرا که روزهای بد می تواند بسیار بد باشد ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۱۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰