loading
در حال بررسی درخواست شما
بلرین: احساسی که هرگز فراموش نمی‌کنم
بلرین: احساسی که هرگز فراموش نمی‌کنم

بلرین: احساسی که هرگز فراموش نمی‌کنم

 
در حالی که بازی در امریتس 0-0 بود، هکتور با یک حرکت عرضی از سمت راست وارد محوطه جریمه لیورپول شد و با ضربه زیبای پای چپ دروازه لک لک‌ها را فرو ریخت.
 
هکتور معتقد است گلش کاملا خاص بوده است.
 
"به خاطر دارم که موقع گرم کردن همه ما هیجان زده بودیم. می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و بازی خیلی مهمی برای ما بود، احتمالا یکی از مهمترین بازی‌های فصل.
 
"به یاد دارم که جو ویژه‌ای بر رختکن حاکم بود و ‌می‌دانستیم چقدر برای رسیدن به (موقعیتی خوب پیش از) آن بازی تلاش کرده‌ایم. همه در رختکن برای بازی کردن هیجان زده بودند.
 
"معمولا وقتی بازی می‌کنم زیاد به صحنه‌ها فکر نمی‌کنم ولی وقتی دیدم فضای شوت‌زنی وجود دارد، ضربه‌ام را زدم. می‌شندیم که همه بلند شده‌اند و برای گل فریاد می‌نند. بازیکنان زیادی بین من و دروازه بودند و من زیاد نتوانستم توپ را ببینم.
 
"وقتی دیدم همه بلند شده‌اند و فریاد می‌زنند، نتوانستم باور کنم. واقعا مقابل لیورپول در خانه گل زده بودم؟ احساس فوق العاده‌ای بود و پاسخ هواداران به آن، حمایت از ما برای ادامه دادن فشار بود و بنابراین خیلی زود دو گل دیگر هم زدیم. شما آدرنالینی که هواداران به شما می‌دهند و شما را به جلو می‌برند را حس می‌کنید.
 
"زدن گل نخست بازی مقابل لیورپول، در امریتس، یکی از بهترین احساساتی بود که در دوران بازی‌ام داشتم. فوق العاده بود ولی پاسخی که از جانب هواداران و هم تیمی‌هایم دریافت کردم، آن را شگفت انگیزتر کرد."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۱۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۹۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰