loading
در حال بررسی درخواست شما
بنایون: میتوانیم اعتماد به نفس بگیریم
بنایون: میتوانیم اعتماد به نفس بگیریم

بنایون: میتوانیم اعتماد به نفس بگیریم


بنایون که به صورت قرضی از چلسی به آرسنال پیوسته، توانست اولین 90 خودش را برای ارسنال بازی کند و عملکرد خوبی هم داشته باشد. او در مورد بازی دیشب با تلویزیون آرسنال صحبت کرد.

-در مورد ارائه عملکردی مثبت در المان...
این یک عملکرد خوب در خارج از خانه بود، چرا که در لیگ قهرمانان در خانه ی حریف بازی کردن کاری دشوار است. میتوانستیم سه امتیاز را بگیریم اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد و ما از این تساوی باید خوشحال باشیم.

- در مورد کسب نتیجه ...
دورتموند قهرمان آلمان است، آنها تیم بسیار خوبی هستند. از عملکرد خودمان ،اعتماد به نفس زیادی برای بازی با بلک برن به دست آوردیم.

- در مورد گلزنی قبل از اتمام نیمه ی اول...
توپ خوبی از جانب والکات برای فانپرسی فراهم شد و او به سبک خود آن را تبدیل به گل کرد. ما یکی دو موقعیت گلزنی داشتیم که متاسفانه از دست رفت، فوتبال همینه.

- در مورد فشاری که دورتموند در نیمه ی دوم بوجود آورده بود...
انتظار میرفت که آنها فشار را بیشتر کنند و در نهایت گلی به ثمر رساند و ما باید از کسب یک امتیاز خوشحال باشیم.

-درمورد عملکرد ضعیف در شروع فصل ...
همه میدانیم که شروع خوبی نداشتیم ،سپس سوانسی را بردیم و در لیگ قهرمانان یک امتیاز به دست آوردیم که سبب بازگشت اعتماد به نفس به تیم خواهد شد. بازیکنان با کیفیتی در تیم وجود دارد و به مرور آنرا مشاهده خواهید کرد.

- در مورد بازگشت شما به لیگ قهرمانان
بازی کردن برای باشگاهی بزرگی همچون آرسنال فوق العادست و این چالشی بزرگ برای من خواهد بود. از اینکه شانسی به دست آوردم تا بازی کنم خیلی خوشحالم. از این به بعد هر گاه شانسی به دست آوردم خودم را ثابت کنم.

- در مورد اولین هفته های حضور شما در آرسنال...
لذت می برم. بچه ها باعث میشوند که احساس خوبی داشته باشم. هر گاه شانسی برای بازی کردن به دست آورم ، ثابت میکنم که لیاقت حضور در آرسنال را دارم. امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

- در مورد روحیه ی تیم ...
حالا خیلی بهتر شده است. ما مربی بزرگ و بازیکنان با کیفیتی داریم، مربی تصمیم گرفت چند بازیکن جدید به خدمت بگیرید که من یکی از آنها بودم و من مطمئنم که کیفیت جدیدی به تیم اضافه خواهیم کرد و در کنار یکدیگر، تیم را به جلو پیش خواهیم برد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۳
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰