loading
در حال بررسی درخواست شما
بوآتنگ: آرسنال ثبات ندارد
بوآتنگ: آرسنال ثبات ندارد

بوآتنگ: آرسنال ثبات ندارد


بوآتنگ که سابقه بازی در تاتنهام را نیز دارد قبل از بازی حساس روز چهارشنبه صحبتهایی در مورد آرسنال انجام داده و معتقد است آنها هیچ ترسی از حریف خود ندارند.

"من از آرسنال نمی ترسم، مشکل آرسنال این است که بعضی روزها فوتبال خارق العاده ای انجام می دهند ولی بعضی اوقات هم خیلی بد بازی می کنند، آنها تعادل ندارند، یا فوتبالی باور نکردنی بازی می کنند یا خودشان هم نمی دانند در زمین چه کاری انجام می دهند.

اینها به خاطر کم تجربگی است، آرسنال نمی داند برای کسب جامها چه کار کند، آنها همیشه نزدیک به قهرمانی می شوند ولی شکست می خورند.

همه بازیکنانشان جوان هستند، البته آنها تشنه موفقیت هستند اما نمی دانند چگونه باید به هدف خود برسند.

برداشتن قدم نهایی بدون داشتن تجربه کار سختی است، برای بردن لیگ یا رسیدن به نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان تجربه چیزی است که به آن نیاز دارید.

آرسنال از نداشتن تجربه کافی رنج می برد و این چیزی است که ما در میلان خیلی داریم و به نظر من تجربه چیزی است که آنها نیاز دارند."

آرسنال از سال 2005 موفق به کسب جام نشده و بوآتنگ بر این عقیده است که آرسنال باید برای کسب افتخارات پول خرج کند.

"در این روزها اگر می خواهید موفق شوید باید پول خرج کنید، اینکه 20 میلیون بیشتر خرج کنید زیاد مهم نیست چون شما برای قهرمان شدن تلاش می کنید، اگر می خواهید جامها را برنده شوید باید بازیکنان بزرگ بخرید.

البته آرسنال بازیکنان جوان فوق العاده ای دارد اما اگر شما دو یا سه بازیکن بزرگ به تیم اضافه کنید خیلی چیزها تغییر می کند.

حتی سایر تیمها هم وحشت می کنند، وقتی شما می بینید تیم حریف بازیکنان بزرگی دارد با خود می گویید، "اوه خدای من، امروز جلوی چه تیمی بازی داریم!"

آنها بازیکنان جوان شگفت انگیزی دارند، شبیه بارسلونا بازی می کنند - بازی تک ضرب و حرکت دادن توپ در زمین - اما در نهایت این ضعف در تجربه است که مشکل ساز می شود."

آرسنال بعد از شروع ضعیفی که در این فصل داشت حالا توانسته خود را به جمع چهار تیم برتر لیگ بازگرداند و در جام حذفی هم حضور دارند، بوآتنگ در مورد شرایط این فصل آرسنال می گوید.

"مساله این است که وقتی تیم شما بدترین فصل خودش را سپری می کند یک بازی می تواند همه چیز را تغییر دهد و تیم را از بحران خارج کند و برای آنها بردن میلان این کار را انجام می دهد.

این چیزی است که ما باید نگرانش باشیم چون مقابل تیمی قرار می گریم که بازیکنان جوان فوق العاده ای دارد.

درست است، آنها در بهترین شرایط خود نیستند ولی این بازی می تواند همه چیز را برای آنها تغییر دهد پس آنها هر کاری می کنند تا برنده بازی شوند."

بوآتنگ که یک دوره دو ساله را در تاتنهام سپری کرد از شکست سال گذشته برابر آنها خاطره خوبی ندارد.

"اتفاقات سال گذشته باعث تهییج ما می شود، ما می خواهیم تابت کنیم هنوز هم جزو بهترین های اروپا هستیم و نام میلان بزرگ است.

حالا زمانی است که باید نشان دهیم هنوز هم بین پنج تیم برتر دنیا هستیم و در زمان خوبی هم برابر آرسنال قرار می گیریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : The Sun
بازدید: ۶۹۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰