loading
در حال بررسی درخواست شما
بوکایو ساکا : فقط به روز یکشنبه فکر می کنیم
بوکایو ساکا : فقط به روز یکشنبه فکر می کنیم

بوکایو ساکا : فقط به روز یکشنبه فکر می کنیم

بوکایو معتقد است که زمان کافی برای صحبت درباره اتفاقات آنفیلد صرف شده است و باید به سرعت توجه خود را به سفر یکشنبه به استادیوم لندن معطوف کرد زیرا هدف ما حفظ برتری شش امتیازی خود در بالای جدول است.
او گفت: "بچه ها واقعاً بعد از بازی ناامید شدند زیرا همه ما می خواستیم برنده شویم. اما ما نمی‌توانیم نتیجه را تغییر دهیم، بنابراین باید تمرکز خود را به روز یکشنبه مقابل وستهم تغییر دهیم. این واقعاً مهم است - همه ما این را می دانیم - بنابراین تلاش می کنیم و برای بازی آماده خواهیم شد تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و سه امتیاز را به دست آوریم."

"قرار نیست اینجا بنشینم و به شما بگویم که از یک امتیاز [مقابل لیورپول] راضی هستم. می‌خواستیم به آنجا برویم و هر سه امتیاز را بگیریم، بنابراین کمی ناامیدی در درونم وجود دارد که این کار را نکردیم."

"این ورزشگاهی است که هرگز در آن برنده نشده‌ام، بنابراین فکر می‌کردم که بهترین فرصت برای بردن است، اما ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم که مایه نا امیدی است."

علیرغم از دست دادن دو امتیاز، بوکایو مشتاق است تاکید کند که شانس قهرمانی ما همچنان تحت کنترل ما باقی می ماند و هشت بازی تا پایان فصل باقی مانده است.

بوکایو ساکا

او گفت: "به عنوان بازیکن، ما واقعا می خواهیم این کار را انجام دهیم. می دانیم که همه چیز در دستان ماست و فقط باید بازی به بازی ادامه دهیم." 

"اگر در این هشت بازی پیروز شویم و نتایج خوبی بگیریم، می توانیم عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم."

"بنابراین ما فقط باید متمرکز بمانیم. این یک فصل طولانی است و ما باید در تمام طول مسیر ثابت قدم باشیم، بنابراین این چیزی است که ما سعی می کنیم انجام دهیم."

"نمی‌توانم بگویم [بازی من سیتی] فینال است، اما شاید نیمه‌نهایی باشد زیرا بازی بزرگیه  و بسیار مهم است. هر دو تیم در اوج خودشون می‌جنگند. واقعاً بازی نزدیکیه"

"[آرتتا] چیزهای زیادی به من یاد داده، و باید از او به خاطر روشی که در حال پیشرفت هستم تشکر کنم، زیرا بسیاری از آن به خاطر کارهایی است که او برای من انجام می دهد."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۴ ۱۲:۱۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰