loading
در حال بررسی درخواست شما
بیایید به دوران بی جامی پایان دهیم
بیایید به دوران بی جامی پایان دهیم

بیایید به دوران بی جامی پایان دهیم


توپچی ها در مسابقه فینال جام حذفی مقابل هال سیتی به دنبال کسب نخستین جام خود از سال ۲۰۰۵ تا کنون هستند و این دوران بی جامی باعث شد تا ژوره مورینیو به آرسن ونگر برچسب " متخصص شکست " را بزند اما کاپیتان از هم تیمی هایش می خواهد که با پیروزی در این دیدار به دوران بی جامی باشگاه پایان دهند:

" می خواهیم این جام را برای او ( رئیس )، برای بازیکنان و برای هواداران کسب کنیم.

" صحبت های زیادی درمورد اینکه ما چیزی برنده نشده ایم وجود داشته است اما همه با هم به عنوان یک باشگاه و برای او داریم این کار را انجام می دهیم.

" یک فینال همیشه رویداد خاصی است اما به این معنا نیست که قهرمان خواهید شد.

" هال تیم خوبی است و مربی فوق العاده ای دارد، نمی توانم بگویم که مقابل هال در لیگ بازی آسانی داشتیم؛ زیرا اگر به نیمه اول نگاه کنید می بینید که آن را کاملاً مشکل کردند و بر سر توپ های بلند زیادی جنگیدند.

" کسب این جام کمک خیلی زیادی به ما طی چند سال پیش رو خواهد کرد، در تیم پتانسیل بالایی وجود دارد، بازیکنان خوب زیادی در اینجا هستند و این به آن ها برای سال های آتی اعتماد به نفس خواهد داد.

" ما به فشار عادت داریم- اینکه در هر بازی باید برنده شویم. صحبت های زیادی درمورد ٩ سال بی جامی وجود داشته و چیزهای زیادی در خطر است اما ما با اعتماد به نفس بالایی به آنجا می رویم."


با توجه به اینکه زوج کوشلنی و مرتساکر در دسترس هستند ورمالن در این دیدار شانس کمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد و او در این باره می گوید:

" همه می دانند که فینال جام حذفی رویداد خاصی است، هرکس می خواهد که به عنوان یک بازیکن در فینال ها بازی کند بنابراین برای من نیز حضور در آنجا اتفاق خاصی است."


بیست و پنج هزار هوادار آرسنال برای حمایت از تیم خود در ومبلی خواهند بود اما ورمالن می گوید تیم از حمایتی که شنبه از سراسر دنیا دریافت خواهد کرد آگاه است.

" هواداران در تمام طول فصل و همچنین در ومبلی برای ما شگفت انگیز بوده اند، شنیده ام که صفحه نمایشی غول پیکر به همراه هزاران نفر در ورزشگاه امارات خواهند بود بنابراین از آن ها به خاطر حمایتشان خیلی متشکریم. از داشتن چنین هواداران فوق العاده ای خوشحالم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com & Sky
بازدید: ۳,۰۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰