loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید فلامینی از هواداران
تمجید فلامینی از هواداران

تمجید فلامینی از هواداران


در دیدار چهارشنبه شب مقابل بایرن گروه سازمان یافته ای از هواداران با اجرای طرح های جالب به حمایت از بازیکنان پرداختند و حتی زمانی که آرسنال با یک بازیکن کم تر در حال مبارزه بود نیز حمایت بی نظیری از سوی هواداران دریافت کرد.

ساندرلند حریف بعدی توپچی ها در ورزشگاه امارات است و فلامینی همان حمایت را از هواداران می خواهد:

" همه می دانند که دیدار شنبه بازی مهمی خواهد بود، اما جنبه مثبت این است که پس از بازی چهارشنبه دوباره در خانه بازی می کنیم.

" چیزی که باید بگویم این است که هواداران باور نکردنی بودند، شگفت انگیز بودند. اینکه یک بازیکن باشید و فرصتی داشته باشید تا مقابل هواداران خود بازی کنید زمانی که می بینید آن ها اینطور ۲۰۰ درصد پشت شما هستند ... حتی وقتی ۰-۱ یا ۰-۲ هم عقب بودیم همه از ما حمایت می کردند.

" این برای ما بسیار مهم است؛ زیرا باعث می شود که احساس کنیم همه مانند یک واحد هستیم. اینطور احساس می کنید که همه چیز در زمین راحت تر است و تا آخرین لحظه می توانید انرژی به دست آورید، بنابراین برای ما یک امتیاز مثبت است که شنبه می توانیم مقابل هواداران خودمان بازی کنیم.

" باز هم به آن ها نیاز خواهیم داشت که پشتمان باشند و ما نیز تمام تلاش خود را برای برنده شدن در این بازی انجام خواهیم داد؛ زیرا بازی مهمی خواهد بود. بعد از بازی لیگ قهرمانان هرگز آسان نیست که روی لیگ تمرکز کنید، به همین دلیل نیاز به تمرکز بیشتری داریم، شاید حتی باید سخت تر تلاش کنیم و سعی کنیم که در سریع ترین زمان ممکن گلزنی کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰