loading
در حال بررسی درخواست شما
توریرا در مورد پنجره نقل‌و انتقالات آرسنال هشدار داد
توریرا در مورد پنجره نقل‌و انتقالات آرسنال هشدار داد

توریرا در مورد پنجره نقل‌و انتقالات آرسنال هشدار داد

ستاره‌ی آرسنال لوکاس توریرا در رادار باشگاه‌های تاپ اروپایی قرار دارد، اما پال اینس با او صحبت کرده تا در باشگاه بماند.

ملی پوش اروگوئه ای قبل از جام جهانی روسیه ناشناس بود. توریرا دوران حرفه‌ای خود را در سری‌آ در تیم سمپدوریا آغاز کرد، قبل ازینکه آرسنال او را بخواهد، اما عملکرد او در شمال لندن خیره کننده بوده و اینس به او گفته است که درخشش او، مورد توجه خواهد بود.

توریرا به اکسپرس اسپرت گفت: همیشه همینجوری میشود، به عنوان یک بازیکن وقتی شما به یک باشگاه می‌روید و خوب بازی می کنید، تمام تیم همیشه به شما علاقمند می شوند.

اونای امری که توانسته صندلی بزرگ ونگر را در آرسنال تصاحب کند، در این فصل  فراتر از انتظارات ظاهر شده است.اینس با توریرا صحبت کرده و به او پیشنهاد داده تا زیر نظر امری به پیشرفت خود ادامه دهد، تا اینکه به باشگاه دیگری فکر کند.

او افزود: وقتی شما به توریرا نگاه میکنید، او با جان و دل با مربی است، کسی که از بازی کردن برای او لذت میبرد. بنابراین چرا باشگاه را ترک کند؟ چمن باشگاه‌های دیگر سبزتر از باشگاه شما نیست.
او می تواند به باشگاه بزرگتری برود اما نه به عنوان مربی یا بازیکنان و آرزو می کنیم او در آرسنال بماند. من فکر میکنم او جای خوبی بازی می کند و هفته به هفته بهتر می شود.درحال حاضر هیچ دلیلی برای او برای ترک باشگاه وجود ندارد.امری تازه او را بدست آورده و چشم دارد تا اوضاع را درست کند.

تعداد مصدومیت ها برای توپچی ها بالا رفته است که ریسک نتیجه نگرفتن امری را بالا می برد.
اینس افزود که مربی سابق پاریسنت ژرمن از آنجا که میخواهد تیم خود را تقویت کند، لیستی از اهداف نقل و انتقالاتی در ژانویه دارد.

وی افزود: شاید او بازیکنانی را به اینجا بیاورد، من نمی دانم. اما قطعا او چه در حال حاضر و چه در آخر فصل دنبال ۴ تا ۵ بازیکن  است. یکی از بازیکنانی که می تواند در سال جدید از باشگاه برود، مسوت اوزیل است.ملی پوش آلمانی افت کرده است و از اطاعت دستورات سرباز می زند و برمبنای گزارشات او می تواند تیم را ترک کند.

اینس عنوان کرد که مقاومت استوارانه‌ی امری را تمجید میکند.

این دفاع وسط سابق گفت: او هرگز تسلیم نمی شود.ما دیده‌ایم که او در بین دو نیمه کسانی را از بازی بیرون می کشد. ما از تصمیمات بزرگ او در مورد دیگران آشفته نمیشویم. او اهمیت نمیدهد که شما چه کسی هستید.او میداند که چه میخواهد و چگونه باید بخواهد که تیمش بازی کند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Mail
بازدید: ۲,۷۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰