loading
در حال بررسی درخواست شما
در ادامه قوی خواهم بود
در ادامه قوی خواهم بود

در ادامه قوی خواهم بود


هافبک همیشه مصدوم آرسنال مهرماه در دیدار برابر چلسی مصدوم شد و برای سه ماه دور از میادین بود. دیابی پس از آن فعلا بازگشت بدون مشکلی داشته است و معتقد است این وقفه در ادامه راه به سود او خواهد بود.

"فکر میکنم برای ادامه لیگ مشکلی نخواهم داشت. زمانی که شما از مصدومیت باز میگردید، کار ساده ای ندارید زیرا به اندازه کافی آماده نیستید.

"در بازگشت، بازیها و بازیکنان به سطحی رسیده اند که رسیدن به آنها سخت است ولی فکر میکنم دوره ای که خارج از بازیها بودم برای ادامه فصل خوب خواهد بود."

شاگردان آرسن ونگر بازی گذشته پس از اخراج کارل جنکینسون تقریبا یک نیمه را مقاوت کردند و در نهایت به پیروزی ارزشمندی دست یافتند. دیابی میگوید توپچی ها باید این شخصیت را در ادامه بازیها نیز نشان دهند.

"از برآیند بازی برابر ساندرلند بسیار راضی بودیم زیرا فکر میکنم ترکیبی از کارهای فنی، پاس های خوب و شخصیت بالا بود. نشان دادیم زمانی که این فاکتورها کنار هم قرار میگیرند، تفاوت بزرگی خواهد بود.

"بسیار مهم است که شخصیتمان را به حریفان نشان دهیم. باید آنها زمانی که متوجه میشوند برابر ما بازی دارند، بدانند علاوه بر اینکه خوب بازی میکنیم، شخصیت نیز داریم، که اهیمت زیادی دارد.

"همه ما خوشحال بودیم زیرا واقعا برای این بازی جنگیدیم و نتیجه را حفظ کردیم. فکر میکنم باز هم میتوانستیم گل بزنیم و کار را یکسره کنیم. این حتی بهتر نیز بود. در نهایت پیروز شدیم بنابراین بسیار خوشحالیم و باید این استحکام را حفظ کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۴۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰