loading
در حال بررسی درخواست شما
رایس و صحبت‌هایش پیش از بازی با اسلوونی
رایس و صحبت‌هایش پیش از بازی با اسلوونی

رایس و صحبت‌هایش پیش از بازی با اسلوونی

دکلان رایس، هافبک کلیدی آرسنال، پیش از بازی انگلیس مقابل اسلوونی گفت: ''من هر دو بازی گروهی اسلوونی را تماشا کردم و آن‌ها واقعاً خیلی خوب بازی کرده‌اند. آن ها بازیکنان قدرتمند و سریعی دارند. بدیهی است که مهم‌ترین بازیکن آن‌ها، بنیامین سسکو، مهاجم نوک آن‌هاست. او برای بسیاری از باشگاه‌های اروپایی یک هدف بزرگ به شمار می‌رود.

فردا (امروز) بازی واقعاً سختی خواهد بود. وقتی با تیم‌هایی مثل اسلوونی بازی می‌کنید، می‌دانید با چه چیزی روبرو هستید. آن‌ها با تمام قوا به ما حمله می‌کنند، آن‌ها می‌خواهند برنده بازی باشند و می‌خواهند دنیا را شوکه کنند.فردا فرصتی است برای ما به عنوان یک تیم تا از بازی شب گذشته برگردیم. این زیبایی فوتبال است. شما همیشه فرصت دیگری برای تلاش مجدد دارید و فردا شب این فرصت را داریم تا آن بازی را پشت سر بگذاریم و به طور مثبت پیش برویم.

ما می‌خواهیم صدرنشین گروه شویم، می‌خواهیم عملکرد خوبی [مقابل اسلوونی] داشته باشیم. می‌خواهیم به این سوالات در مورد انرژی‌مان پایان دهیم. می‌خواهیم نشان دهیم که می‌توانیم با پرس شدید بازی کنیم و همان تیمی باشیم که مردم از ما انتظار دارند.

شیوه بازی من این است که در زمین حریف توپ‌ربایی کنم. من عاشق بازی در زمین حریف به عنوان هافبک هستم، دوست دارم پاس‌های حریف را پیش‌بینی کنم. از اینکه مجبور باشم در یک پست ثابت بازی کنم، متنفرم. به همین دلیل است که در بازی گذشته [مقابل دانمارک] واقعاً از خودم عصبانی بودم چون نمی‌توانستم به خط هافبک آن‌ها نزدیک شوم.

نمی‌خواهم مردم فکر کنند که من در پستی راحت هستم که به حریف اجازه بازی بدهم. در فصل حضورم در آرسنال، من همیشه می‌خواستم در زمین حریف توپ‌ربایی کنم، توپ‌ها را در مناطق بالاتر زمین پس بگیرم. این طرز فکر کل تیم هم هست و فکر می‌کنم مقابل اسلوونی در نحوه‌ی بازی‌مان و رویکردی که خواهیم داشت، این را می‌بینیم.''

دکلان رایس، در مورد اینکه آمادگی جسمانی تیم ملی انگلیس زیر سوال رفته، گفت: ''آره دیگه، مسخره است (که آمادگی انگلیس زیر سوال رفته). بذارن به مسخره کردن‌شون ادامه بدن. راستش رو بخواهید، ما برای بازی کردن در چنین فصل‌هایی ساخته شدیم. چون ما در دفاع عقب قرار می‌گیریم، همه به طور خودکار فرض می‌کنند که خسته‌ایم یا پاهامون سنگین شده یا به اندازه کافی آماده نیستیم که بدویم. اگه به اندازه کافی آماده نبودیم که اینجا نبودیم. اگه نمی‌تونیم ۹۰ دقیقه رقابت کنیم، نباید فوتبالیست باشیم. پس بله، ما به اندازه کافی آماده‌ایم.''

دکلان رایس در مورد بازی انگلیس مقابل اسلوونی که صد و بیست و ششمین بازی او برای باشگاه و کشورش در دو سال اخیر است، گفت: ''این آمار رو نمی‌دونستم، دیوانه‌کننده‌ست! من می‌خوام تا جایی که ممکنه بازی کنم، نمی‌تونم از برنامه بازی شکایت کنم. این موضوع خیلی هم سیاسی شده چون می‌بینم که انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس همین الان با فیفا درگیره و می‌گن که بازی‌های زیادی برگزار می‌شه و فلان و بهمان.

ولی ما به عنوان بازیکنان حرفه‌ای، وظیفه‌مون اینه که بریم بیرون و بازی کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم و در اوج آمادگی جسمانی باشیم. این به عهده ماست که بعد از یک فصل طولانی در لیگ برتر، تو زمین با اون سطح آمادگی حاضر بشیم.''
 

 

 

دکلان رایس، در پاسخ به اظهارات جیمز مک‌کلین که او را « overrated » (بازیکن بیش از حد بزرگ‌شده) خوانده بود، گفت: ''ممکنه کمی تلخی به خاطر انتخاب نکردن ایرلند باشه، اما راستش حرف بدی برای گفتن در موردش ندارم. کامنت‌ها رو می‌بینم، اما سعی نمی‌کنم زیاد روی‌شون انرژی بذارم. همینه که هست و باید جلو رفت. از هر اتفاقی میشه درس گرفت.با جیمز برای سه بازی در تیم ملی ایرلند هم‌بازی بودم و رابطه‌ام با او خیلی خوب بود. نمی‌خوام اینجا بشینم و بد او را بگویم. به نظرم او آدم فوق‌العاده‌ای بود. وقتی ایرلند رو برای بازی با انگلیس ترک کردم، شنیدم که از انتخابم خوشحال نبوده. چند سال پیش هم یه سری کامنت گذاشته بود.

همینه که هست. نمی‌خوام اینجا بشینم و چیزی در موردش بگم. خودش هم دوران حرفه‌ای خوبی داشته – فکر می‌کنم الان به آخرهای دورانش نزدیک می‌شه و برای ایرلند بیش از صد بازی انجام داده.راحت بود که اینجا بشینم و یه چیزی در جوابش بگم، اما همونطور که گفتم، الان در دو مرحله‌ی متفاوت از دوران حرفه‌ای‌مون هستیم – اون ۳۵ سالشه و من ۲۵.باهاش آشنا هستم، باهاش بازی کردم، حق داره نظر خودشو داشته باشه و من قبلاً هم با نظرات مشابه از آدم‌های دیگه مبارزه کرده‌ام.''

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۴/۵ ۱۶:۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱۲۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰