loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی : آرسنال مرا تغییر داد
رمزی : آرسنال مرا تغییر داد

رمزی : آرسنال مرا تغییر داد


هافبک جوان ولزی در سال 2008 از کاردیف به آرسنال آمد، در آن زمان پیشنهاد منچستریونایتد فرگوسن را رد کرده بود تا به  لندن بیآید و زیر نظر ونگر کار کند. اوبعد از مدت ها تلاش به بازیکن کلیدی آرسنال تبدیل شد.

رمزی هنوز هم تغییراتی در خود حس میکند، چه درون زمین چه بیرون از زمین. رمزی در این باره با سایت باشگاه مصاحبه کرده و گفت : من تصمیم گرفتم به باشگاه آرسنال بیآیم. بعد از دیدن آرسن ونگر متوجه شدم راهی که انتخاب کرده ام درست بوده است. میخواستم در نقشه ها و برنامه های او باشم.
روزی اول را به یاد دارم، "جو" من را گرفته بود چون برخی چهره های بزرگ فوتبال را میدیدم. با خودم فکر میکردم که آنها به خودشان میگویند " این پسر جوان کیست که آمده است"
دیدن بازیکنان بزرگ لیگ برتر در زمین تمرینی که شما هم قرار است تمرین کنید "استرس زا" بود. همه چیز برایم غیر واقعی بود تا اینکه آنها باعث شدم احساس راحتی کنم و به من خوش آمد گفتند و من احساس کردم جزوی از آنها هستم و فرقی ندارم.

امروز 8 سال از آن موقع که با آرسنال قرارداد بستم میگذرد.زمانی که تقریبا 17 ساله بودن خانه را ترک کردم و روی پای خودم ایستادم، سعی کردم رشد کنم و پیشرفت کنم. اتفاقات در این هشت سال رخ داد ...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰