loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی برای بازگشت مصمم است
رمزی برای بازگشت مصمم است

رمزی برای بازگشت مصمم است


انتظار می رود که آرون رمزی شنبه آینده در دربی شمال لندن مقابل تاتنهام به میادین بازگردد اما او هنوز به تمرینات گروهی آرسنال ملحق نشده است.

هافبک آرسنال که چند روز قبل از ژانویه از ناحیه مچ پا مصدوم شد و درحالی که ۲۷ ژانویه اولین جلسه جدی تمرینی خود خود را آغاز کرده بود بار دیگر همان مصدومیت عود کرد.

رمزی ۲۳ ساله که اکنون با مربیان بدن ساز تیم در حال انجام تمرینات اختصصاصی است مصمم است که دوباره به میادین بازگردد و انتظار می رود که با بازگشتش به تمرینات گروهی تیم در هفته آینده به دیدار مقابل تاتنهام نیز برسد.

او گفت: " این مصدومیت قطعاً یک ضربه بزرگ برایم بود. در این مدت با چند مانع مواجه شده ام اما مشتاقم که به میادین بازگردم و تلاش کنم و در این فصل عنوانی به دست آورم.

" در اوایل فصل خود را در فرصت فوق العاده ای قرار دادیم و امیدوارم که اکنون بتوانیم نتیجه آن را ببینیم.

" هنوز به تمرینات کامل و گروهی بازنگشته ام اما در خارج از [ سالن ] با مربیان بدن ساز کار می کنم. امیدوارم زمان بازی با تاتنهام بازگردم- این هدف من است اما فقط باید صبر کنیم و ببینیم.

" از دست دادن هر بازی حتی زمانی که برنده می شویم نیز مایوس کننده است؛ زیرا به عنوان یک بازیکن می خواهید که در صورت امکان در تمام بازی ها حضور داشته باشید

" برای ورزشکاران حرفه ای این اتفاقات می افتد و شما تنها باید با بیشترین سرعت ممکن بازگردید. می خواهم به میادین بازگردم و به تیم کمک کنم تا آنچه را که می خواهیم به دست آوریم."

رمزی بازی فردا مقابل اورتون در جام حذفی را از دست می دهد اما از هم تیمی هایش برای صعود به دور بعد حمایت می کند.

" در این بازی برای عبور از سد اورتون قطعاً تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد. می دانیم که حریفمان چقدر سرسخت است، آن ها این موضوع را در این فصل ثابت کرده اند- خیلی شکست نخورده اند اما از آنچه که می توانیم در خانه انجام دهیم آگاهیم و معتقدیم که کیفیت لازم را داریم تا از سد آن ها عبور کنیم.

" اگر این کار را انجام دهیم در ومبلی حضور پیدا می کنیم و هرچیزی می تواند رخ دهد. آنجا جایی است که می خواهیم در آن باشیم و می توانیم گام واقعاً خوبی در مسیر کسب جام حذفی داشته باشیم."


اخیراً گزارشاتی درمورد توافق آرسنال با رمزی برای امضای قرارداد جدید ۵ ساله با دستمزد هفتگی ۱۰۰ هزار پوند وجود داشته است.

رمزی در این باره افزود: " مطمئن نیستم که اجازه داشتم باشم تا درمورد آن چیزی بگویم اما مطمئنم که به زودی چیزی اعلام خواهد شد!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Standard
بازدید: ۱,۷۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰