loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی: حذف شدن خیلی ما را اذیت کرد
رمزی: حذف شدن خیلی ما را اذیت کرد

رمزی: حذف شدن خیلی ما را اذیت کرد


این هافبک ولزی و الیویه ژِیرو دو گل برای آرسنال به ثمر رساندند تا به یک بازگشت تاریخی چشم داشته باشند اما برد 1-3 موناکو در بازی رفت آن ها را به مرحله ی بعد رساند.

این پنجمین فصل پیاپی است که توپچی ها در مرحله ی یک هشتم نهایی جام باشگاه های اروپا حذف می شوند و رمزی باور دارد که هضم کردن حذف سه شنبه خیلی سخت است.

"ما همیشه با تیم هایی مانند بایرن مونیخ و بارسلونا بازی کرده ایم. بی احترامی به موناکو نیست اما من فکر می کردم که بهترین فرصت برای صعود است. ما لطمه ی زیادی از بازی رفت خوردیم."

"جای آسانی برای بازشگت نیست و رکورد آن ها هم این را نشان می دهد. اخیراً ما خیلی با اعتماد به نفس بودیم و ما می دانستیم که می توانیم به این جا بیاییم و به احتمال صعود کردن واقعیت ببخشیم اما در آخر یک مقدار کم آوردیم."

"بدیهی است که ما از صعود نکردن ناامید هستیم. ما 0-2 بازی را بردیم و صعود خوبی را به آن ها بخشیدیم. اگر شب دیگری وجود داشت ممکن بود این بار سه یا 4 گل بزنیم اما امکان ندارد."

"ما باید یاد یگیریم که در بازی رفت خودمان باشیم. این دلیل دوباره تنبیه شدن ما در امسال است. ما باید یک مقدار بیشتر در بازی اول هوشیار باشیم سپس به جاهایی مثل این جا برویم و بازی را ببریم. این نکته ای است که ما باید به سریعترین شیوه ی ممکن آن را انجام دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰